آمازون همزمان‌با برگزاری CES 2024 از تعدیل نیرو خبر داد

آمازون همزمان‌با برگزاری CES 2024 از تعدیل نیرو خبر داد


درحالی‌که آمازون دیشب در اتفاقات CES 2024 در لاس وگاس وجود داشت، امروز از تعدیل صدها نفر از کارکنانش خبر داده است. خرده‌فروش آمریکایی، همان گونه که در جریان نمایشگاه با ایرپلی و کروم‌کست خداحافظی کرد، گویا تصمیم دارد با قسمت بسیاری از کاربرانش نیز وداع کند.

بر پایه یادداشت منتشرشده در CNBC، مایک هاپکینز که بر واحدهای پرایم ویدیو و MGM Studios نظارت دارد، روز چهارشنبه در یادداشتی بلندبالا، کارکنان آمازون را از افت مشاغل مطلع کرده است. یکی از سخنگویان آمازون این اخراج‌ها را تایید کرد.

هاپکینز او گفت این شرکت به‌منظور «برتری‌بندی اندوخته‌گذاری‌هایش برای پیروزی طویل مدت کسب‌وکار» عمل به افت هزینه کرده است.

در این یادداشت آمده است: «در طول سال قبل، ما تقریباً همه جنبه‌های کسب وکارمان را به‌منظور بهبود توانایی خود در نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی برای اراعه‌ی توانایی‌ای آسان به مشتریان جهانی بازدید کرده‌ایم. بر همین مبنا، با شناسایی زمان‌هایی برای افت یا توقف اندوخته‌گذاری در برخی حوزه‌های خاص، تصمیم داریم روی محصول و محتواهایی تمرکز کنیم که بیشترین تاثییر را دارند. در نتیجه‌ی این تصمیمات، صدها شغل را در سازمان استودیوهای پرایم ویدیو و آمازون MGM حذف می کنیم.»

گوشی تازه آنر حاشیه باریک‌تر از آیفون ۱۵ پرو خواهد داشت
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

این اخراج‌ها در همان روزی اتفاق می‌افتند که واحد پخش زنده‌ی توییچ آمازون خبرداد ۵۰۰ شغل را تعدیل می‌کند.

آمازون با گذشت یک‌سال از اخراج گسترده‌ی کارکنانش، هم چنان به تعدیل نیرو ادامه می‌دهد. غول آمریکایی صنعت تجارت الکترونیکی از اواخر سال ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۲۳ با حذف بیشتر از ۲۷٬۰۰۰ شغل در همه قسمت‌های شرکت، بزرگ‌ترین تعدیل نیروی تاریخ فعالیتش را رقم زد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها