پوکو M6 پرو 4G

پوکو M6 پرو ۴G معارفه شد؛ مشخصات + قیمت


پوکو چند ماه بعد از معارفه پوکو M6 پرو ۵G، اکنون از نسخه ۴G آن رونمایی کرده است که تغییرات قابل‌توجهی نسبت به نسخه ۵G دارد. برای مثال به‌جای نمایشگر LCD، با پنل امولد مواجه هستیم.

نسخه ۵G این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و نمایشگر ۹۰ هرتزی LCD تجهیزشده است، اما نسخه ۴G این دستگاه چه ویژگی‌هایی دارد؟

مشخصات فنی پوکو M6 پرو ۴G

گوشی تازه پوکو به تراشه هلیو G99 اولترا تجهیزشده است که مودم ۵G ندارد. این دستگاه به‌طور پیش‌فکر سیستم‌عامل HyperOS را اجرا می‌کند و در بیشترین نسخه از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی منفعت می‌برد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس تجهیزشده است که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌بشود. زیر این پنل سنسور تاثییر انگشت قرار گرفته و در مرکز قسمت بالایی‌اش، یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌ٰخورد.

فوبیای تماس تلفنی چیست؟ چطور بر آن غلبه کنیم؟
ادامه مطلب

روی پنل پشتی این دستگاه با دوربین سه‌گانه با سنسور مهم ۶۴ مگاپیکسلی مواجه هستم که از لرزشگیر اپتیکال منفعت می‌برد. این دستگاه این چنین به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم تجهیزشده است.

پوکو ام ۶ پرو 4G

دیگر مشخصات پوکو M6 پرو ۴G را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سریع ۶۷ واتی، پورت USB-C و استاندارد IP54 راه اندازی می‌‌دهند. این دستگاه این چنین به اسپیکر استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده اینفرارد و تراشه NFC تجهیزشده است.

پوکو ام ۶ پرو در بازار جهانی در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش اراعه می‌بشود. این دستگاه در دو نسخه با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. اکنون قیمت این گوشی هوشمند اظهار نشده است.



منبع

آخرین مطالب
سگ رباتیک تازه شیائومی پشتک می‌زند و ۳ هزار دلار قیمت دارد [تماشا کنید]
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها