قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 در تصاویر تبلیغاتی آن فاش شد

قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 در تصاویر تبلیغاتی آن آشکار شد


سامسونگ در تاریخ ۲۷ دی‌ماه از سری گلکسی S24 خود رونمایی خواهد کرد و مشخصات کامل این دستگاه‌ها چند روز پیش آشکار شده بودند. یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های سری گلکسی اس ۲۴ حمایتاز هوش مصنوعی «Galaxy AI» است که اکنون یک‌بار دیگر در تصاویر تبلیغاتی این شرکت به برخی از قابلیت‌های آن اشاره شده است.

بر پایه تصاویری که توسط «ایوان بلاس» افشا شده است، گلکسی S24 اولترا سامسونگ با هوش مصنوعی می‌تواند کارهایی ازجمله جستجو در عرصه ویرایش عکس، ترجمه زنده و بهبود عکاسی انجام دهد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24

در اولین اسلاید به قابلیت‌های جستجوی عکس و ترجمه زنده با هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا اشاره شده است. همانطور که دیده می‌بشود، در پرچمدار آینده سامسونگ فقط کافی است تا تکه دلخواه خود روی تصاویر را با قلم S Pen اشکار کنید تا Galaxy AI محتوای حاضر در آن را تشخیص دهد و نتایج جستجو درمورد آن را به شما اراعه کند.

1705154658 531 قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 در تصاویر تبلیغاتی آن

قابلیت ترجمه زنده نیز در زمان تماس‌ها می‌تواند زبان‌های گوناگون را به یکدیگر تبدیل کند و برای منفعت گیری از آن باید از برنامه مخصوص تماس سامسونگ منفعت گیری کرد. این ویژگی برای تلفنهای گلکسی S24 و S24 پلاس نیز اراعه خواهد شد.

1705154658 117 قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 در تصاویر تبلیغاتی آن

سامسونگ یک‌بار دیگر بهبود بزرگنمایی دوربین این دستگاه را تبلیغ کرده است که اکنون حتی در شرایط کم‌نور نیز جزئیات بسیاری را مشخص می کند. این چنین در این اسلایدها یک‌بار دیگر اظهار شده که گلکسی S24 اولترا دارای دوربین مهم ۲۰۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۸K و زوم فضایی ۱۰۰ برابر است.

1705154658 219 قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 در تصاویر تبلیغاتی آن

ویژگی قابل اشاره فرد دیگر که در اسلاید بالا وجود دارد، نمایشگر با روشنایی ۲۶۰۰ نیت گلکسی اس ۲۴ اولترا است.

1705154658 603 قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 در تصاویر تبلیغاتی آن

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا به‌همین چند مورد خلاصه نمی‌بشود و انگارً اپلیکیشن Note Assist نیز با پشتیبانی این فناوری می‌تواند مطالب کاربران را خلاصه‌ یا حتی متن آن‌ها را ترجمه کند. S24 اولترا نسبت به دیگر اعضای این خانواده، در کل دارای سنسور دوربین نیرومندتر، شدت شارژ سریع تر، جنس بدنه مقاوم‌تر تیتانیومی و حمایتاز S-Pen است.

قیمت SSD به‌زودی ۱۵ درصد افزایش اشکار می‌کند_آینده نوین
ادامه مطلب





منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها