هوش مصنوعی مایکروسافت پولی می‌شود

هوش مصنوعی مایکروسافت پولی می‌بشود


کارشناسان وب‌سایت Android Authority با بازدید کد منبع مرورگر اج فهمید اشاراتی به عبارت Copilot Pro شده‌اند که مشخص می کند مایکروسافت روی نسخه‌ی اختصاصی‌ی هوش مصنوعی کوپایلت کار می‌کند.

کوپایلت اکنون رایگان است و به شما امکان می‌دهد کارهایی همانند مکالمه‌ی متنی و تشکیل عکس انجام دهید؛ اما انگار نسخه‌ی پرو قرار است اشتراکی باشد.

Android Authority می‌گوید در کد منبع اج «چندین بار» عبارت کوپایلت پرو را رؤیت کرده و در یکی از این کدها صراحتا به عبارت «اشتراکی» اشاره شده است.

کوپایلت مایکروسافت همچون ChatGPT از مدل زبانی بزرگ GPT شرکت OpenAI منفعت گیری می‌کند. با در نظر گرفتن این‌که نسخه‌ی اشتراکی ChatGPT از سال قبل راه‌اندازی شده، تشکیل نسخه‌ی اشتراکی کوپایلت چندان برای‌مان شگفتی‌برانگیز نیست.

مقاله‌های مرتبط

بر پایه کد منبع مرورگر اج، کوپایلت پرو دسترسی به تازه ترین مدل هوش مصنوعی را مقدور می‌کند و علتمی‌بشود سرویس کوپایلت جواب به سوال‌های شما را در برتری بگذارد. به‌علاوه، کوپایلت پرو ساخت عکس «باکیفیت» را مقدور خواهد کرد.

۱۰ نکته مهم برای ایجاد رابطه خوب با رئیستان
ادامه مطلب

اکنون نسخه‌ی رایگان کوپایلت دسترسی به تازه ترین مدل زبانی GPT و ساخت تصاویر باکیفیت را مقدور می‌کند. بدین ترتیب احتمالا مایکروسافت بعد از معارفه مدل پرو، یک‌سری از قابلیت‌های مدل عادی را حذف کند.

کوپایلت مایکروسافت اکنون محدودیت ۳۰۰ مکالمه در روز و ۳۰ ریپلای در هر چت را دارد. امکان پذیر کوپایلت پرو محدودیت‌های این دو قسمت را به‌نحوه چشمگیری افت دهد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها