بهترین هواپزهای بازار [دی ۱۴۰۲]

بهترین هواپزهای بازار [دی ۱۴۰۲]


اگر به‌جستوجو ارزان ترین هواپز بازار هستید، هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L با توان ۱۴۰۰ وات و ظرفیت ۶ لیتر گزینه‌ی مناسبی است.

با هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L می‌توانید خوراکی‌های متنوع همانند مرغ، ماهی، سیب‌زمینی و ناگت را با دمای موردنظرتان با منفعت گیری‌ از مقدار مقداری روغن یا بدون روغن سرخ کنید. این هواپز با ماشین ظرفشویی نیز سازگاری دارد و نیازی نیست برای شست‌وشوی سبد و محفظه‌ زمان بسیاری زمان بگذارید.

خاموش‌ شدن خودکار بعد از آماده‌سازی غذا، امکان تنظیم دما و زمان، نمایشگر و کلیدهای کنترل لمسی از دیگر قابلیت‌های هواپز سیلورکرست می باشند. این محصول جوجه‌گردان ندارد‌؛ اما با ظرفیت ۸ لیتری امکان پخت غذا برای خانواده‌های پرجمعیت را به ارمغان می‌آورد.

قیمت سرخ کن بدون روغن و هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L حدوداً ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان است و در رنگ‌بندی مشکی و سفید به‌فروش می‌رسد.

هوش مصنوعی Civitai که ساخت عکس‌های غیراخلاقی را ممکن می‌کرد، از دسترس خارج شد
ادامه مطلب

به‌نظر شما بهترین هواپز حاضر در بازار کدام مدل است؟ آیا توانایی‌ی منفعت گیری‌ از محصولات فوق را دارید؟ نظراتتان را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در بین بگذارید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین هواپز بازار کدام است؟

    هواپز همیلتون HAO-7725 با دو سبد جداگانه، جوجه‌گردان، توری گردان و ۱۰ برنامه‌ی پخت متنوع همچون یخ‌زدایی و خشک‌کردن میوه‌ها یکی از بهترین هواپزهای حاضر در بازار است.

  • ارزان ترین هواپز بازار کدام است؟

    هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L یکی از ارزان‌ ترین هواپزهای بازار با قیمت ۲٫۵ میلیون تومان است که از چهار برنامه‌ی پخت متنوع، ظرفیت ۸ لیتر و توان ۱۴۰۰ وات منفعت می‌برد.



منبع

آخرین مطالب
مایکروسافت یکی از نرم‌افزارهای ویندوز ۱۱ را از دسترس خارج می‌کند
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها