کاهش سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران

افت شدت اینترنت موبایل و ثابت در ایران


اسپیدتست ماهانه گزارشی درمورد شدت اینترنت ثابت و موبایل در جهان و کشورهای گوناگون انتشار می‌کند و اکنون مطابق تازه ترین گزارش آن برای ماه دسامبر ۲۰۲۳، شدت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افت یافته است.

در گزارش اسپیدتست برای ماه دسامبر ۲۰۲۳، میانگین شدت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا نسبت به گزارش قبلی افزایش یافته است. میانگین شدت اینترنت موبایل جهان از ۴۸.۶۱ مگابیت بر ثانیه، به ۴۹.۲۵ مگابیت بر ثانیه رسیده و میانگین شدت اینترنت ثابت هم از ۹۰.۶ مگابیت بر ثانیه، به ۹۰.۹۳ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

میانگین شدت اینترنت ثابت و موبایل در جهان، دسامبر ۲۰۲۳

شدت اینترنت ثابت و موبایل در ایران

مطابق گزارش اسپیدتست برای ماه دسامبر، شدت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان افت یافته است. شدت اینترنت ثابت در ماه دسامبر در ایران به ۱۲.۶۲ مگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت به نقل از قبلی با شدت ۱۲.۷۶ مگابیت بر ثانیه، مقداری افت را توانایی کرده است. بااین‌حال، رتبه کشورمان تغییری نداشته و هم چنان در رتبه ۱۵۴ام قرار دارد.

1705500872 795 افت شدت اینترنت موبایل و ثابت در ایران
میانگین شدت اینترنت ثابت و موبایل در ایران، دسامبر ۲۰۲۳

شدت اینترنت موبایل هم در ماه دسامبر در ایران افت یافته است. شدت اینترنت موبایل در ایران از ۳۱.۸۲ مگابیت بر ثانیه ماه نوامبر، به ۳۱.۲۹ مگابیت بر ثانیه رسیده و این افت شدت، علتشده است تا رتبه کشورمان در جدول افت ۳ رتبه‌ای را توانایی کند. اکنون ایران در رتبه ۷۸ام قرار دارد.

بهترین مناطق برای سفر کردن
ادامه مطلب

در سطح جهان، سنگاپور هم چنان سریع‌ترین اینترنت ثابت جهان را اراعه می‌کند و کاربران این سرزمین به اینترنت ثابت با شدت ۲۷۰.۶۲ مگابیت بر ثانیه دسترسی دارند. در رتبه دوم هنگ‌کنگ با شدت ۲۶۶.۶۳ مگابیت بر ثانیه قرار دارد و در رتبه سوم موناکو با دو رتبه صعود به‌چشم می‌خورد.

1705500872 555 افت شدت اینترنت موبایل و ثابت در ایران
سریع‌ترین اینترنت ثابت و موبایل در جهان، دسامبر ۲۰۲۳

در قسمت اینترنت موبایل، رتبه‌های اول تا سوم تغییری نداشته‌اند؛ امارات متحده عربی هم چنان با شدت ۳۰۳.۲۱ مگابیت بر ثانیه در رتبه اول قرار دارد. در رتبه‌های دوم و سوم هم قطر و کویت بهٰ‌ترتیب با شدت ۲۴۴.۴۴ مگابیت بر ثانیه و ۱۸۳.۸۳ مگابیت بر ثانیه قرار گرفته‌اند.



منبع

آخرین مطالب
همه چیز درمورد شکایت تاریخی دولت آمریکا علیه اپل_آینده نوین
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها