گلکسی S24 اولترا در کجا ارزان‌تر است؟

گلکسی S24 اولترا در کجا ارزان‌تر است؟


قیمت‌ سری گلکسی S24 به‌جز مدل گلکسی S24 اولترا در ایالات متحده هیچ تغییری نکرده؛ درواقع کانفیگ پایه‌ی قدرتمندترین مدل گلکسی S24 سامسونگ ۱۰۰ دلار از گلکسی اس ۲۳ اولترا گران‌تر است و این محصول با قیمت ۱٬۲۹۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌بشود؛ اما پرچمدار تازه سامسونگ در دیگر کشورها با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

تفاوت قیمت گوشی تازه سامسونگ در کشورهای گوناگون قابل دقت خواهد می بود؛ چون تعداد بسیاری از عوامل همچون تعرفه‌ی واردات و سود فروشنده‌های غیررسمی، بر قیمت تأثیر می‌گذارند.

اگر یک شهروند آمریکایی بخواهد در سرزمین خود عمل به خرید گوشی کند، باید مبلغ قابل توجهی را به‌گفتن مالیات بر فروش بپردازد؛ اما با سفر به کانادا، می‌تواند پرچمدار سامسونگ را با هزینه‌ی کمتری بخرد؛ اگرچه هزینه‌ی سفر امکان پذیر گران‌تر از سود حاصل‌شده باشد.

قیمت هونگچی H5 افزایش یافت [تیر 1403]_آینده نوین
ادامه مطلب

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در کشورهای گوناگون متفاوت است و ظرفیت‌های بالاتر این گوشی نیز گران‌تر به فروش خواهند رسید.

وب‌سایت Android Authority به بازدید قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا در ۱۵ سرزمین که امکان پیش‌خرید در آن‌ها وجود دارد، پرداخته است.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها