لوازم جانبی MagSafe ظاهراً عملکرد قلم S Pen گلکسی S24 اولترا را مختل می‌کنند

لوازم جانبی MagSafe انگارً کارکرد قلم S Pen گلکسی S24 اولترا را مختل می‌کنند


سری تازه گلکسی اس ۲۴ سامسونگ هفته قبل بدون حمایتاز استاندارد تازه Qi2 معارفه شدند و اکنون در گزارش‌هایی حرف های‌شده که منفعت گیری از قاب‌های MagSafe علتایجاد اختلال در کارکرد قلم S Pen گلکسی S24 اولترا می‌بشود.

بر پایه پست منتشرشده توسط Alex Stankie در ایکس، قاب‌های دارای آهنربای MagSafe یا Qi2 امکان پذیر کارکرد S Pen در گلکسی S24 اولترا را مختل کند. کارشناس This is Tech Today نیز در این مورد توضیح بیشتری داده است و می‌گوید که آهنرباها علتتداخل با S Pen می‌بشود و این کار یک نقص «موقت» را تشکیل خواهد کرد.

لوازم جانبی MagSafe انگارً کارکرد قلم S Pen گلکسی S24 اولترا را مختل می‌کنند ۴

این مشکل انگارً توسط سازندگان قاب نقل شده، چون S24 اولترا تا این مدت در دسترس عموم قرار نگرفته است. در حالی که هم‌اکنون سازندگان قاب‌ها به جستوجو راه‌حلی برای از بین بردن این مشکل می باشند، «برندون لی» از This is Tech Today اشاره می‌کند افرادی که قاب MagSafe/Qi2 را برای مدل اولترا خواست داده‌اند، امکان پذیر محصول خود را دیرتر تحویل بگیرند.

پروژه‌ شگفت‌انگیز گوگل میزان توقف پشت چراغ قرمز را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد
ادامه مطلب

اختلال قلم S Pen در گلکسی S24 اولترا با لوازم جانبی MagSafe

لی حتی در پست فرد دیگر ویدیویی را انتشار کرده که اختلال در کارکرد S Pen را مشخص می کند. همانطور که در این ویدیو دیده می‌بشود، کارکرد قلم S Pen با اتصال لوازم جانبی MagSafe/Qi2، همانند والت یا پایه شارژ آن با اختلالاتی همراه می‌بشود.

هرچند این مشکل دلواپس‌کننده به‌نظر می‌رسد، اما «نیک ساتریچ» از Android Central ادعا کرده که این قضیه به گمان زیادً برای همه قاب‌هایی که از MagSafe/Qi2 حمایتمی‌کنند، اثرگذار نخواهد می بود. او از یک قاب Caseborne منفعت گیری کرده و انگارً هیچ مشکلی در کارکرد دستگاه و قلم آن نداشته است. سامسونگ تا این مدت در این رابطه هیچ بیانیه رسمی انتشار نکرده است.

تلفنهای سری گلکسی S24 در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) داخل بازار خواهند شد.

گازی سمی عامل نابودی نیمی از حیات دریایی در اولین انقراض جمعی زمین می بود
ادامه مطلب





منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها