این گوشی شیائومی سیستم ارتباط ماهواره‌ای خواهد داشت

این گوشی شیائومی سیستم ربط ماهواره‌ای خواهد داشت


اوپو به گمان زیادً در آینده‌ی نزدیک از مدل تازه گوشی پرچمدار فایند ایکس ۷ اولترا با قابلیت ربط ماهواره‌ای رونمایی خواهد کرد. گوشی مذکور قرار است با شیائومی ۱۴ اولترا رقابت کند.

به حرف های‌ی یکی از افشاگران، فایند ایکس ۷ اولترا دو مدل دارد که یکی از آن‌ها از ربط ماهواره‌ای حمایتخواهد کرد. در روبه رو، انتظار می‌رود نسخه‌‌ای از شیائومی ۱۴ اولترا نیز از این قابلیت منفعت‌مند بشود.

مثالای از گوشی فایند ایکس ۷ اولترا با شماره‌مدل PHY120 در دیتابیس SIG رؤیت شده است. گوشی مذکور به‌جز حمایتاز اتصال ماهواره‌ای، مشخصاتی شبیه با مثالی استاندارد خواهد داشت که چندی پیش رونمایی شد.

تا این مدت جزئیاتی از قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی اوپو در دست نیست. مطمئناً قیمت گوشی برای رقابت با رقبای قدرتمندی همچون گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا تقشی تعیین‌کننده خواهد داشت.

این گوشی باتری ۲۲ هزار میلی‌آمپرساعتی و دوربین دید در شب دارد!
ادامه مطلب

به گمان زیادً هر دو گوشی شیائومی ۱۴ اولترا و نسخه‌ی اختصاصی‌ی اوپو فایند ایکس ۷ اولترا در ماه مارس (اسفند و فروردین) رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود هردو در فهرست بهترین گوشی ها قرار بگیرند.

شیائومی این چنین در حال کار روی گوشی تاشدنی جدیدی به نام میکس فلیپ است. حرف های می‌بشود این گوشی نیز به قابلیت شبیهی تجهیزخواهد می بود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها