بازی God of War برای ایکس باکس منتشر می‌شود؟

بازی God of War برای ایکس باکس انتشار می‌بشود؟


کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل سونی، در مصاحبه با شرکت اندوخته‌گذاری Norges Bank، بخشی از استراتژی‌های آینده‌ی شرکت را درزمینه‌ی گسترش‌ی کنسول پلی استیشن و امکان توانایی‌ی بازی‌های انحصاری این شرکت در پلتفرم‌های ابری و تلفنهای هوشمند و کامپیوتر تشریح کرد.

به‌حرف های‌ی یوشیدا، سونی در سال‌های تازه دقت بیشتری به کامپیوتر نشان داده؛ به‌طوری‌که قرار است بازی‌های Helldivers 2 و Marathon هم‌زمان برای کنسول پلی استیشن و کامپیوتر انتشار شوند.

یوشیدا در مصاحبه‌ی جدیدش به فعالیت گسترده‌ی سونی درزمینه‌ی تشکیل فیلم، موسیقی، محصولات الکترونیکی و سرگرمی اشاره کرد. او او گفت که پلی استیشن و بازی‌های انحصاری این کنسول، مهم‌ترین فعالیت سونی می باشند و رقابت سنگینی با کنسول نینتندو و کنسول ایکس باکس دارند.

یوشیدا به این نوشته اشاره کرد که رقابت سونی با شرکت‌های حوزه‌ی سرگرمی، زیاد سنگین است؛ ازاین‌رو، سونی می‌خواهد بازی‌های خود را برای کامپیوتر و تلفنهای هوشمند و فضای ابری نیز انتشار کند.

کولپوسکوپی؛ آزمایش تشخیصی بیماری‌های زنان
ادامه مطلب

از زمان انتشار کردن اولین نسخه‌ی بازی God of War، شایعه ها بسیاری درمورد‌ی اراعه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های غیر از پلی استیشن وجود داشت و اکنون مدیرعامل سونی به‌طور ضمنی این شایعه ها را قبول کرد. ناگفته نماند اشکار نیست که God of War برای ایکس باکس هم انتشار می‌بشود یا نه؛ اما شایعه ها بسیاری در این عرصه به‌گوش می‌رسد.

مقاله‌های مرتبط

یوشیدا در‌ادامه‌ی مصاحبه، درمورد‌ی منفعت گیری از هوش مصنوعی و مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) در بازی‌ها و دیگر محصولات سونی نیز سخن بگویید کرد. او او گفت که نباید این ابزارها جانشین انسان شوند و سونی فقطً از آن‌ها به‌گفتن فناوری پشتیبان برای پشتیبانی به سازندگان محصولات خود منفعت گیری می‌کند.

بر‌مبنا گزارش سالانه Newzoo، در سال ۲۰۲۳ پلتفرم کامپیوتر درمقابل کنسول‌های بازی رشد بهتری را توانایی کرده است و شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت و نینتندو و سونی با شخصی‌سازی بازی‌های خود برای پلتفرم کامپیوتر، می‌توانند وجود پررنگ‌تری در صنعت گیم و سرگرمی داشته باشند.

حلقه‌های اسرارآمیز نامیبیا در بخش‌های بسیار بیشتری از جهان یافت می‌شوند
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها