نمودار قیمت تلفن پاناسونیک و امتیاز کاربران در بخش محصولات زومیت

ارزان‌ترین تلفن رومیزی خارجی و ایرانی را با زومیت اشکار کنید


با همه‌گیر شدن گوشی موبایل احتمالا دیگر کمتر ناظر به صدا در آمدن زنگ تلفن‌های رومیزی در خانه‌ها باشیم؛ با این حال هم چنان در هر خانه‌ای از آن منفعت گیری می‌بشود. با نگاهی به محبوب‌ترین مدل‌های بازار تلفن رومیزی فهمید خواهید شد که تلفن‌های بی‌سیم جایگاه اختصاصی‌ای در بین کاربران اشکار کرده‌اند. تنوع قیمت تلفن رومیزی در بازار زیاد است؛ برای مثال قیمت تلفن پاناسونیک به‌علت شناخته‌شده بودن این برند و کیفیت آن بالاتر از اکثر برندهای حاضر در بازار کشورمان است.

قیمت تلفن گیگاست و قیمت تلفن آلکاتل نیز نسبت‌به قابلیت‌هایی که اراعه خواهند داد مناسب است و می‌توان به نوعی گزینه‌های جانشین پاناسونیک آن‌ها را درنظر گرفت.

به این علت بودجه‌ی خود را حتماً اشکار کنید. این که چه تعداد گوشی نیاز دارید یا این که گوشی تلفن را برای کاربری خانگی می‌خواهید یا اداری، مستقیماً روی قیمت تلفن رومیزی تأثیر می‌گذارد. ما در زومیت لیست تازه ترین مدل‌های تلفن را به‌همراه قیمت روز آن‌ها به شما اراعه می‌کنیم. مشاهده‌ی مشخصات فنی کامل تلفن در قسمت محصولات زومیت دید دقیقی در رابطه ویژگی‌های آن به شما اراعه خواهد داد. اراعه مشخصات کامل فنی تلفن و امکان قیاس‌ی آن، در کمتر وب‌سایتی دردسترس است.

تخته اعتدال چیست و چه مزایایی دارد + ۶ تمرین برای اغاز کار
ادامه مطلب

برخی از سؤالاتی که پیش از عمل به خرید تلفن باید از خود سوال کنید:

  • آیا برند و ماندگاری برای شما برتری است؟
  • تلفن بی‌سیم می‌خواهید یا باسیم؟
  • برای خانه به جستوجو تلفن هستید یا شرکت؟
  • آیا یک گوشی برای نیاز شما کافی است؟
  • قابلیت‌های موردنیاز شما چیست؟

حتما جواب این سؤلات را لیست کنید تا در مشخصات فنی به جستوجو آن بگردید.

در لیست محصولات، از قسمت فیلتر منفعت گیری کنید تا به محصولات مورد نظر خود برسید؛ سازنده، بی‌سیم یا با‌سیم بودن، نوع کاربری، تعداد گوشی، نمایشگر، منشی تلفنی و … در کنار فیلتر اسلایدری قیمت به شما در این مسیر پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات فنی کامل بدون امکان قیاس کاربرد چندانی ندارد؛ شما می‌توانید محبوب‌ترین قیاس‌های مربوط به تلفن مورد نظر خود را در صفحه‌ی آن مشاهده کنید تا رقیب ها، محصولات شبیه و قابلیت‌های آن را نیز به خوبی پیش از خرید بشناسید؛ احتمالا انتخاب اول شما نادرست بوده باشد.

این یکی از داغ‌ترین بازی‌های حال حاضر دنیا است
ادامه مطلب

اگر در رابطه محصولی دچار ابهام هستید حتماً از طریق قسمت سوال دارم، سوال خود را نقل کنید تا کاربران و زومیت در اسرع زمان به آن جواب دهند. فراموش نکنید که نظرات و بازدید‌های کاربران از محصولات، به انتخاب بهتر شما پشتیبانی خواهد کرد.

بخش مقایسه تلفن رومیزی - مقایسه دو تلفن پاناسونیک

قیاس انواع گوشی تلفن رومیزی با یکدیگر در قسمت محصولات زومیت

شما از سه روش قادر به قیاس‌ی کالاها در قسمت محصولات زومیت هستید:

صفحه اختصاصی قیاس دسته‌ها: این صفحه از طریق قسمت منو و کلیک روی «قیاس کن» دردسترس شما قرار می‌گیرد. این چنین امکان ساخت قیاس و مشاهده‌ی محبوب‌ترین قیاس‌های انجام‌شده توسط کاربران در آن دسته محصول وجود دارد.

مهندسی آشوب؛ روشی برای پیش‌بینی اتفاقات غیرمنتظره
ادامه مطلب

لیست محصولات: شما از طریق لیست محصول و کلیک روی باکس قیاس زیر هر محصول حاضر در لیست(در نسخه سکتاپ) یا از طریق کلید قیاس در پایین صفحه (در نسخه موبایل) از لیست به‌راحتی قادر به ساخت قیاس‌ی مورد نظر خود هستید.

صفحه محصول: در صفحه‌ی هر محصول، شما قادر به مشاهد‌ه‌ی محصولاتی که زیاد تر از همه با آن قیاس شدند و این چنین ورود به صفحه‌ی قیاس برای ساخت قیاس‌ی دلخواه خودتان خواهید می بود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها