مایکروسافت پلتفرم Mesh را راه‌اندازی کرد؛ مجموعه‌ای از فضاهای آنلاین برای تیمز

مایکروسافت پلتفرم Mesh را راه‌اندازی کرد؛ مجموعه‌ای از فضاهای آنلاین برای تیمز


مایکروسافت سرانجام پلتفرم مجازی تازه خود که Mesh نام دارد را برای تیمز (Teams) راه‌اندازی کرد که کاربران از طریق آن می‌توانند در یک مکان با یکدیگر جلسات آنلاین داشته باشند. فضاهای دیجیتال اراعه‌شده توسط مایکرو‌سافت مش کاملاً قابل شخصی‌سازی می باشند و علتخواهد شد تا جلسات آنلاین شما همه‌جانبه‌تر باشد.

Mesh اساساً دارای مجموعه‌ای از فضاهای آنلاین از پیش ساخته‌شده است که شرکت‌ها می‌توانند همه‌چیز آن‌ها را به شیوه دلخواه خود شخصی‌سازی کنند و مواردی از جمله ویدیو یا یک لوگو را بدون نیاز به کدنویسی، به آن‌ها اضافه کنند. جعبه ابزار Mesh نیز از طریق پلتفرم گسترش دو بعدی و سه بعدی مایکروسافت، یعنی یونیتی قابل‌دسترس است تا دنیای مجازی خود را زیاد تر بتوانید طراحی کنید.

آزمایش پلتفرم مجازی مایکروسافت Mesh

مایکروسافت پلتفرم Mesh را راه‌اندازی کرد؛ مجموعه‌ای از فضاهای آنلاین برای تیمز ۴

غول ردموندی در وب‌سایت خود توضیح می‌دهد که ویژگی مایکروسافت مش را در شرکت‌های مشاوره Accenture و Takeda آزمایش کرده است. «لئو بارلا»، مدیر ارشد فناوری Takeda در این بیانیه می‌گوید:

«دنیای کار با شدت بسیاری به تکامل خود ادامه می‌دهد، اما اهمیت ربط انسانی هیچ زمان از بین نرفته است. مکالمات زمان ناهار، ملاقات در راهرو، گفتگو میانه نوشیدن قهوه، این موارد زیاد تر علتپیروزی در محل کار و نشاط کارکنان خواهد شد.»

او ادعا می‌کند که با وجود مایکروسافت مش، جلسات کاری آن‌ها «همه‌جانبه‌تر و تعاملی‌تر» شده است.

مدیر هوش مصنوعی متا آگهی استخدام xAI ایلان ماسک را به سخره گرفت_آینده نوین
ادامه مطلب

اکنون مش مایکروسافت فقط روی رایانه‌های شخصی دسکتاپ و هدست‌های حقیقت مجازی Meta Quest قابل دسترس است. این چنین ردموندی‌ها به افرادی که یک مطرح تجاری یا سازمانی دارند، یک دوره آزمایشی رایگان شش ماهه اراعه می‌کند. در غیر این صورت، هزینه منفعت گیری از این ویژگی برای مشترکین Microsoft Teams Essentials، ماهانه ۴ دلار به ازای هر کاربر و برای مشترکین Microsoft 365 E5 ماهانه ۵۷ دلار برای هر کاربر است.



منبع

آخرین مطالب
۶ نشانه دوست قلابی و روش برخورد با او
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها