آپدیت بزرگ ویندوز ۱۱؛ از بازطراحی صفحه نصب تا حذف وردپد و تغییر جایگاه کوپایلت

آپدیت بزرگ ویندوز ۱۱؛ از بازطراحی صفحه نصب تا حذف وردپد و تحول جایگاه کوپایلت


یکی از ویژگی‌های مهم بیلد ۲۶۰۴۰ ویندوز ۱۱ با نام Voice Clarity شناخته می‌بشود که کیفیت صدای کاربر را زمان تماس‌های ویدیویی یا جلسات آنلاین و هر برنامه‌ی ارتباطی فرد دیگر افزایش می‌دهد. قابلیت مذکور نویز و صداهای مزاحم بعد‌عرصه را حذف می‌کند.

Voice Clarity به‌طور پیش‌فکر برای برنامه‌هایی که از آن حمایتمی‌کنند فعال است؛ اما اپلیکیشن‌های گوناگون می‌توانند امکان غیرفعال‌سازی ویژگی مذکور را برای بهبود ضبط صدا و جلوگیری از قطعی اراعه دهند.

قابلیت Voice Clarity قبلاً روی لپ تاپ مایکروسافت در دسترس می بود و اکنون در لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، لپ تاپ ایسر و دیگر برندها قابل منفعت گیری است.

ویندوز ۱۱ اکنون توانایی‌ی بهبودیافته‌ای در منفعت گیری از قابلیت راوی (Narrator) اراعه می‌دهد. کاربران می‌توانند با این ویژگی تصاویر را مرور یا بین‌برهای جدیدی روی صفحه تشکیل کنند. قابلیت تشخیص متن در عکس‌ها نیز در Narrator بهبود یافته است.

ادامه درگیری اپل و اپیک گیمز؛ خالق فورتنایت باردیگر پرونده حقوقی ثبت کرد
ادامه مطلب

بیلد ۲۶۰۴۰ ویندوز ۱۱ ویژگی‌های جدیدی به مدیر گذرواژه‌ی محلی ویندوز (LAPS) اضافه می‌کند. این قابلیت اکنون از مدیریت خودکار حساب کاربری تازه منفعت می‌برد و سطح جدیدی برای تنظیمات سختی گذرواژه‌ها اراعه می‌دهد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها