جوکر فلوریدا به سیم آخر زد: من را در تیم بازی GTA 6 استخدام کنید

جوکر فلوریدا به سیم آخر زد: من را در تیم بازی GTA 6 استخدام کنید


جنجال‌های جوکر فلوریدا و GTA 6 هم چنان ادامه دارد؛ فردی که طی ماه‌های تازه راک‌استار را چندین دفعه تهدید کرده است. ماجرا از آنجا اغاز شد که در تیزر بازی جی تی ای ۶ ناظر شخصیتی بودیم که ظاهرش شباهت زیاد بسیاری به جوکر فلوریدا دارد.

لارنس سالیوان (جوکر فلوریدا) در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) به راک‌استار گیمز اخطار داد به‌علت منفعت گیری از شخصیت همانند او در بازی GTA 6 باید هزینه پرداخت کنند.

از زمان نقل‌ شدن اولین تهدیدهای جوکر فلوریدا علیه راک‌استار، پیچش‌های بسیاری در این ماجرا وجود داشته است. سالیوان اکنون می‌گوید درصورتی‌که راک‌استار به او اجازه دهد صداپیشه‌‌ی شخصیت خودش در بازی GTA 6 بشود، از شکایتش علیه این بازی‌ساز صرف‌نظر می‌کند.

به‌طور کلی موضوعات مرتبط با جوکر فلوریدا و GTA 6 چندان جدی به‌نظر نمی‌رسد اما سالیوان با انتشار کردن ویدیویی ادعا می‌کند درصورت موافقت با خواسته‌هایش، به‌جستوجو شکایت از راک‌استار نخواهد می بود.

تلویزیون ۷۵ اینچ ۱۴۴ هرتز TCL با پنل مینی LED و قیمت زیاد منطقی رونمایی شد_آینده نوین
ادامه مطلب

سالیوان با انتشار کردن ویدیویی در تیک‌تاک او گفت: «به من اجازه دهید صداپیشه‌ی شخصیت خودم باشم و داستان بیشتری در بازی به من بدهید و بیایید تاریخ‌ساز شویم. همه من را می‌شاسند و درموردم سخن بگویید می‌کنند.»

جوکر فلوریدا درمورد این که فضای اینترنت دقت بسیاری به او مشخص می کند، افترا نمی‌گوید. یقیناً نمی‌توان او گفت شخصیت سالیوان علتافزایش محبوبیت GTA 6 شده است؛ از طرفی به‌نظر نمی‌رسد راک‌استار هیچ توجهی به خواست‌ها و حتی تهدیدهای سالیوان نشان دهد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها