راهنمای خرید بلیط تفریحات دبی در نوروز 1403

راهنمای خرید بلیط تفریحات دبی در نوروز ۱۴۰۳


تفریحات سافاری و صحرایی دبی

نوعی دیگر از تفریحات دبی، تفریحات سافاری و صحرایی آن است. این تفریحات از طرفداران تعداد بسیاری برخوردار می باشند. از این‌رو، خرید بلیط تور صحرا و سافاری دبی با شام و ترانسفر پیش از رسیدن به این منطقه حائز اهمیت است.

لندکروز سواری در سافاری دبی

در سافاری دبی، تفریحات بیابانی منحصر به فردی را توانایی خواهید کرد که در همه جا ممکن نیست. ابتدا با یک لندکروز ۴ در ۴ به پست‌ها و بلندی‌های بیابان سوار می‌شوید و با شدت و شوق از این مناطق عبور خواهید کرد. در طول مسیر، می‌توانید توقف کنید و از زیبایی‌های صحرا عکس بگیرید و از منظره‌های فراموش‌نشدنی لذت ببرید.

سپس به یک اقامتگاه خواهید رسید که قسمت بعدی از تور سافاری و صحرا گردی شما از آن‌جا اغاز می‌بشود. با اهمیت ترین مسئله این است که رانندگان خودروهای آفرود دارای گواهینامه‌های رسمی و توانایی‌های ملزوم برای رانندگی در این مناطق می باشند. حتی امدادهای اولیه را نیز آموزش دیده‌اند، به این علت امنیت شما ضمانت شده است و نیاز به نگرانی وجود ندارد.

ماسک شب؛ خواص شگفت‌انگیز و نحوه منفعت گیری + روش تهیه ۱۲ ماسک خانگی_آینده نوین
ادامه مطلب

اسکی روی شن

اسکی روی شن یکی از تفریحات پرطرفدار در سافاری دبی است که با سهولت قابل توانایی است. شن‌های نرم کویر این امکان را به شما خواهند داد که بدون نگرانی از زمین خوردن، این توانایی را به‌گفتن یک تفریح ایمن برای همه انجام دهید. اگر به اسکی علاقه‌مند هستید، کافی‌است اسنوبردهای ساده را پایین بیاورید و در کنار آن‌ها روی شن‌های طلایی صحرای دبی لذت ببرید.

تفریحات روی کشتی دبی

اگر می‌خواهید تفریح لوکس و دلنشین دبی را توانایی کنید، بهترین گزینه خرید بلیط کشتی لوتوس دبی است. این کشتی لوکس مقاصد بسیاری را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید در هر یک از آنها شرکت کنید. سفر چند ساعته با کشتی لاکچری لوتوس دبی برای شما یک خاطره فراموش‌نشدنی خواهد می بود که هر بار با یادآوری آن، لبخندی بر لبانتان می‌نشیند.

محققان با آرد جو دوسر، شکلات کم‌قندتر خوشمزه تشکیل کردند
ادامه مطلب

این نوع از تفریحات دبی تماشای چشم‌انداز منطقه لوکس مارینا و دیدن منظره دل‌انگیز خلیج فارس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تفریحات تاریخی دبی

یکی از انواع تفریحات دبی، تفریحات تاریخی آن می باشند. در این قسمت تصمیم داریم شما را با مکان‌های تاریخی و تفریحی شهر دبی آشنا کنیم.

موزه آینده دبی

این موزه که در فوریه ۲۰۲۲ افتتاح شد و درب‌هایش را به مسافران باز کرده است، یکی از زیباترین و بهترین ساختمان‌های دبی به‌حساب می‌آید. مقصد مهم این موزه اراعه یک دیدگاه جامع به بازدیدکنندگان درمورد آینده دنیا بوده است. با ارتفاع ۷۸ متر، این بنا در یکی از مناطق برجسته دبی ساخته شده است و از تکنولوژی‌های پیشرفته جهان در طراحی داخلی خود منفعت گیری می‌کند تا آثار هنری مدرنی را به نمایش بگذارد.

مجلس وزارت ارتباطات را به همکاری با وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مکلف کرد
ادامه مطلب

موزه آینده دبی برخلاف دیگر موزه‌ها، نمادها و اشیا گذشتگان را به نمایش نمی‌گذارد. بلکه با مقصد نمایش آینده، بازدیدکنندگان را به دیدن جهانی نوین و پیشرفته دعوت می‌کند. از زمان افتتاح، این موزه دقت بسیاری از بازدیدکنندگان جلب کرده است و با اراعه بلیت، زمان دستیابی به آینده‌ای متفاوت را برای همگان فراهم ساخته است. خرید بلیط موزه‌‌ آینده دبی این امکان را به شما می‌دهد تا از این مکان بی‌نظیر به‌راحتی بازدید کنید.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها