هواوی P70 در دو مدل عرضه می‌شود؛ رقابت با آیفون و گلکسی در چین

هواوی P70 در دو مدل اراعه می‌بشود؛ رقابت با آیفون و گلکسی در چین


دیجیتال‌چت‌استیشن، افشاگر خوش‌سابقه، ادعا می‌کند جانشین گوشی‌ پرچمدار P60 هواوی یعنی P70 در دو نسخه با اندازه‌ی متفاوت نمایشگر از راه می‌رسد تا بتواند از همه‌ی پتانسیلش برای رقابت با گوشی آیفون و گوشی سامسونگ در چین منفعت ببرد.

حرف های می‌بشود هواوی P70 با نمایشگرهای ۶٫۵ اینچی یا ۶٫۸ اینچی در دسترس خواهد می بود. این چنین هر دو نسخه وضوح ۱.۵K و شیشه‌ی خمیده‌ی دو‌و‌نیم بعدی خواهند داشت و از فناوری LTPO برای نرخ‌ نوسازی متغیر نمایشگر حمایتمی‌کنند.

دوربین‌ سری P70 با بهبودهای قابل توجهی همراه خواهد شد. انتظار می‌رود دوربین گوشی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Omnivision OV50H با اندازه‌ی پیکسل ۱٫۲ میکرون باشد که توانایی‌ی عکاسی در نور کم را بهبود می‌بخشد. این گوشی این چنین لنزی با دیافراگم متغیر خواهد داشت.

دوربین P70 به گمان زیادً از حالت‌های گوناگون HDR، نرخ فریم بالا و ویژگی‌های گسترش یافتهای همانند ضبط ویدیو ۸K و ۴K با لرزش‌گیر الکترونیکی عکس (EIS) حمایتمی‌کند.

گوشی ارزان سامسونگ با باتری غول‌پیکر در راه است
ادامه مطلب

سری P70 به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اسپیکرهای دوگانه‌ی استریو تجهیزمی‌بشود. مدل پایه به گمان زیادً از تراشه‌ی کرین ۹۰۰۰S قوت می‌گیرد. تا این مدت جزئیاتی از قیمت گوشی انتشار نشده است، اما زمان اراعه‌ی احتمالی گوشی هواوی P70 اواخر مارس یا اغاز آوریل ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) خواهد می بود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها