نمودار نرخ رضایت کاربران از گوشی‌های سری آیفون ۱۵

نرخ رضایت خریداران آیفون ۱۵ پرو کم شدن کرده است


نزدیک به یک ماه بعد از اراعه‌ی آیفون ۱۵ پرو به بازار، این گوشی از محبوبیت کمتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ پرو برخوردار می بود؛ مطابق تازه ترین آمار، محبوبیت آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس رو به افت است.

به‌گزارش PerfectRec، مشتریان اپل ضمن گفتن این که گوشی آیفون مدل ۱۵ پرو نسبت به نسل قبلش ترقی چشمگیری نداشته است، به‌علت ناامیدی از عمر باتری و طراحی دستگاه مورد او گفت و گو، خرید گوشی های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را منطقی‌تر می‌دانند.

آیفون‌ ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس به‌ترتیب در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) از نرخ رضایت ۷۳٫۵ و ۷۷ درصدی برخوردار بودند، اما اکنون با افت محبوبیت تلفنهای یادشده، این اعداد به ۶۶٫۱ و ۷۲٫۵ درصد رسیده‌اند.

نرم‌افزار حرفه‌ای Expert RAW سامسونگ با فیلتری تازه آپدیت شد
ادامه مطلب

از طرفی آیفون‌ ۱۵ و ۱۵ پلاس که در ابتدا به نرخ رضایت ۶۸٫۲ و ۷۰ درصدی دست یافته بودند، اکنون با افزایش محبوبیت در بین کاربران، موفق به کسب نرخ رضایت ۷۸٫۱ و ۷۳٫۵ درصدی شده‌اند.

مقاله‌های مرتبط

با استناد به آمار، درحال حاضر آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو به‌ترتیب بیشترین و کمترین محبوبیت خانواده‌ی آیفون ۱۵ را در بین کاربران دارند. یقیناً این آمار مربوط به یک مؤسسه‌ی تحقیقاتی است و لزوماً در سطح جهان دیده نمی‌بشود. حداقل در ایران، استقبال از آیفون ۱۵ پرو و خصوصا پرو مکس زیاد زیاد تر از مدل عادی بوده است.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها