۱۷ سال درخشش؛ اپل بار دیگر «تحسین‌شده‌ترین شرکت دنیا» شد

۱۷ سال درخشش؛ اپل بار دیگر «تحسین‌شده‌ترین شرکت دنیا» شد


اپل بار دیگر به‌گفتن تحسین‌شده‌ترین شرکت در دنیا انتخاب شده است. در حالی که اپل توانست جایگاه اول را تصاحب کند، شرکت‌های مایکروسافت و آمازون، به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به دست آوردند.

این پنجمین سال متوالی است که اپل و مایکروسافت و آمازون، رتبه‌های اول تا سوم را تصاحب می‌کنند. مسئله‌ی دلنشین این است که انویدیا (که پردازنده‌های گرافیکی آن بار سرور‌های هوش مصنوعی را در سراسر جهان به دوش می‌کشند) به رتبه‌ی دهم صعود کرد. این بیشترین رتبه‌ی تاریخ انویدیا است.

مجله‌ی فورچون رتبه‌بندی‌ شرکت‌ها را بر پایه ویژگی‌های کلیدی همانند نوآوری، کیفیت مدیریت، مسئولیت اجتماعی، منفعت گیری از دارایی‌های شرکت، سلامت مالی، کیفیت محصولات، خدمات و رقابت جهانی انجام می‌دهد. با دقت به سطح رضایت بالای کاربران محصولات اپل به اختصاصی گوشی آیفون، داشتن این چنین جایگاهی دور از ذهن نبوده است.

علت دعوای پدر و پسر؛ ۷ پیشنهاد برای تحکیم رابطه پدر و پسری
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

فورچون همانند هر سال با همکاری کورن فری، شرکت‌ها را رتبه‌بندی کرد. کورن فری از ۳۷۲۰ مدیر اجرایی، مدیر و تحلیلگر اوراق بهادار خواست تا ۱۰ شرکتی را که زیاد تر تحسین می‌کردند انتخاب کنند. آن‌ها از فهرستی متشکل از شرکت‌هایی که در نظرسنجی‌های سال قبل جزو ۲۵ درصد برتر بودند، به علاوه شرکت‌هایی که جزو ۲۰ درصد برتر صنعت خود قرار گرفتند، انتخاب کردند.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها