ارزان ترین گوشی تاشو سامسونگ یک محدودیت مهم خواهد داشت

ارزان ترین گوشی تاشو سامسونگ یک محدودیت مهم خواهد داشت


حرف های می‌بشود که گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ علاوه‌بر مدل مهم، حداقل یک مدل اقتصادی‌ نیز خواهد داشت؛ دستگاهی که قرار است به سامسونگ برای تسلط زیاد تر بر بازار تاشدنی‌ها پشتیبانی کند.

ادعا شده است که نسخه‌ی بین‌رده‌ی زد فولد ۶ از پسوند FE منفعت گیری می‌کند و قلم لمسی اس پن را که امکان پذیر برای برخی کاربران مهم باشد، حمایتنخواهد کرد.

تلفنهای گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ تفاوت خاصی از نظر ظاهری با مدل‌های نسل قبلی خود نداشته‌اند و به‌طور کلی، تلفنهای سامسونگ در قسمت تاشو از زبان طراحی تقریباً ثابتی در همه‌ی مدل‌ها منفعت گیری کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌بشود که زد فولد ۶ با تغییرات بیشتری نظیر منفعت گیری از نمایشگر بزرگ‌تر با وضوح بالاتر، مکانیزم لولای گسترش یافتهتر و همینطور ضخامت کمتر همراه باشد که آن را با تلفنهای تاشویی همانند وان پلاس Open رقابت‌پذیرتر خواهد کرد.

مانیتورهای «دو حالته» نسل تازه تحت استاندارد VESA قرار می‌گیرند
ادامه مطلب

هیچ‌یک از تلفنهای گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فولد ۴ یا گلکسی زد فولد ۳ با S Pen یا محفظه‌ی اختصاصی آن (همانند گلکسی S24 اولترا) اراعه نشدند و کاربر ناچار می‌شد قلم لمسی را به‌طور جداگانه خریداری کند و به فکر جایی برای قرار دادن آن باشد.

اگر گزارش ETNews رنگ حقیقت به خود بگیرد، سامسونگ قرار است مدل اقتصادی گلکسی زد فولد ۶ را بدون حمایتاز S Pen به بازار اراعه کند. صرفِ نبوده استِ حمایتاز استایلوس تفاوت چشمگیری در قیمت گوشی تشکیل نخواهد کرد، به این علت انتظار می‌رود که مدل اقتصادی زد فولد ۶ در قیاس با گلکسی زد فولد ۵، یک‌سری ضعف‌های دیگر هم داشته باشد.

امکان پذیر گلکسی زد فولد ۶ اف ای با صفحه‌نمایش کوچک‌تر با کیفیت پایین‌تر، حاشیه‌های ضخیم‌تر، دوربین‌های ساده‌تر، رم و فضای ذخیره‌سازی کمتر و این چنین پردازنده‌ی ضعیف‌تر اراعه بشود.

بیمه بازار، چه بیمه‌هایی را می‌توانیم اینترنتی بخریم؟
ادامه مطلب

حرف های می‌بشود که گلکسی زد فولد ۶ مهم تجهیزبه اسلات مخصوص استایلوس خواهد می بود تا آن را از برادر بین‌رده‌اش نزدیک کند. علاوه‌بر این، ابعاد زد فولد ۶ از نسل قبلی بزرگ‌تر خواهد می بود. اکنون اطلاعات دقیقی در رابطه تغییرات قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ در دسترس نیست.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها