بنیان‌گذار گوگل مخفیانه جزیره‌ای ۳۲ میلیون دلاری خرید

بنیان‌گذار گوگل مخفیانه جزیره‌ای ۳۲ میلیون دلاری خرید


در سال ۲۰۱۹، پیج از هرگونه نقش اجرایی در آلفابت، شرکت مادر گوگل، کناره‌گیری کرد و از زندگی در حوز‌ه‌ی فناوری دور شد. او یکی از افراد پولدار جهان است و تقریباً ۱۲۷ میلیارد دلار دارایی دارد. پیج به داشتن مجموعه‌ای از جزایر خصوصی در مناطق گرم‌سیری جهان، همانند جزایر لولیک و جزیره‌ی یوستاتیا و جزیره‌ی تاوروا شهرت دارد.

علت پیج برای خرید جزیره‌ اشکار نیست؛ اما برخی گمان می‌زنند که او امکان پذیر از آن به‌گفتن پناهگاه، مکانی برای انجام آزمایش‌های علمی، فرار از شلوغی و سختی زندگی شهری، اندوخته‌گذاری مالی و اقتصادی و نشانه‌ای از قوت و حالت اجتماعی منفعت گیری کند.

چندین نفر از افراد محلی به بیزینس اینسایدر انها گفتند که از آن زمان تا بحال فقط چندین هلیکوپتر را در حال فرود روی کایو نورته دیده‌اند و نشانه‌های از تخریب و حتی ساخت‌و‌ساز در این منطقه مشاهده نشده است.

اینستاگرام را فراموش کنید؛ این شبکه اجتماعی مخصوص شما است! + دانلود
ادامه مطلب

کایو نورته درحدود ۲۰ مایل دریایی شرق پورتوریکو و درست در شمال‌شرقی کولبرا قرار دارد. کایو نورته به‌‌علت سواحل ماسه‌ای سفید و صخره‌های مرجانی اطراف، پناهگاهی برای لاک‌پشت‌های دریایی درمعرض خطر شناخته شده است، برای همین از اهمیت اکولوژیکی بسیاری برخوردار است.

اشکار نیست که لری پیج جزیره کایو نورته را در حالت طبیعی خود نگه داری خواهد کرد یا خیر؛ اما او باید به‌خوبی با حساسیت‌های اکولوژیکی منطقه آشنا باشد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها