مشکل نمایشگر گلکسی S24 اولترا؛ سامسونگ گوشی را تعویض نمی‌کند

مشکل نمایشگر گلکسی S24 اولترا؛ سامسونگ گوشی را معاوضه نمی‌کند


کاربر سامسونگ با تیم +Samsung Care (گارانتی اشتراکی سامسونگ) تماس گرفت و حتی با وجود این که آن‌ها اعتراف کردند که این نقص در تشکیل بوده‌ است، از معاوضه دستگاه امتناع کرده‌اند. سامسونگ اصرار دارد که دستگاه بعد داده بشود و کاربر مجدد آن را بخرد. این کار جهت می‌بشود تخفیف‌هایی که خریداران در زمان پیش‌خرید دریافت کرده‌اند، باطل بشود.

کاربر گوشی خود را با قفل اپراتور T-Mobile از وبسایت رسمی سامسونگ خریداری کرده‌ است. بنا به حرف های‌ی سامسونگ، از آنجا که این گوشی از طریق اپراتور T-Mobile فراهم می‌بشود، مسئولیت آن بر‌مسئولیت‌ی اپراتور است. بااین‌حال تا وقتی که مشکل نمایشگر مشمول گارانتی سامسونگ باشد، مسئولیت آن بر‌مسئولیت‌ی سامسونگ قرار دارد و مطابق حرف های‌ی صاحب دستگاه، هیچ کاری انجام نشده‌ است که گارانتی را باطل کند.

یکی دیگر از صاحبان گلکسی S24 اولترا در شبکه‌ی اجتماعی ردیت حرف های که با باگ شبیهی در نمایشگر گوشی روبه رو شده و سامسونگ مسئولیتی بر مسئولیت نگرفته‌ است و این مشکل را مربوط به اپراتور ورایزن می‌داند.

سپس از مراجعه به چندین شعبه‌ از فروشگاه‌های ورایزن، یکی از نمایندگان این شرکت به کاربر حرف های که ورایزن هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا «از هر مسئولیتی در روبه رو اراعه‌ی گارانتی خلاص بشود.»

مقاله‌های مرتبط

اپراتورها به خریداران نظر کرده‌اند که گوشی معیوب خود را بازگردانند و گوشی جدیدی خریداری کنند که در‌ این‌ صورت مشتریان هر‌گونه تخفیفی را که زمان پیش‌خرید گوشی سامسونگ دریافت کرده‌اند، از دست خواهند داد. علاوه بر این برخی از اپراتور‌ها هزینه ۵۰ دلاری را برای بعد‌ گرفتن کالا اعمال می‌کنند.

خطوط یادشده تنها بر نمایشگر برخی از مدل‌های گلکسی S24 اولترا که توسط اپراتورهای ایالات متحده فروخته خواهد شد، ظاهر شده‌اند و تا‌ کنون گزارشی از کاربرانی که گوشی خود را بدون قفل اپراتور تهیه کرده‌اند، نیامده‌ است. سامسونگ امسال قیمت گوشی مدل اولترا را ۱۰۰ دلار زیاد تر از قبل کرد.



منبع