با فشار هواوی، شاید نام هدست اپل ویژن پرو تغییر کند

با سختی هواوی، احتمالا نام هدست اپل ویژن پرو تحول کند


مطابق گزارش ۹to5Mac، هدست حقیقت ترکیبی ویژن پرو امکان پذیر در چین با نام فرد دیگر اراعه بشود. هواوی عبارت ویژن پرو را در سال ۲۰۱۹ به گفتن یک علامت تجاری ثبت کرده. حرف های شده است فروش ویژن پرو در چین در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) یا می (اردیبهشت و خرداد) اغاز خواهد شد.

هنگامی از تیم کوک، مدیرعامل اپل، پرسیده شد که ویژن پرو چه وقتی در چین اراعه می‌بشود، کوک جواب داد: «در رابطه زمان دقیق آن یقین نیستم، اما به زودی اراعه می‌بشود.»

هواوی نام تجاری ویژن پرو را در سال ۲۰۱۹ برای طیفی از محصولات شامل هدست‌‌های حقیقت مجازی ثبت کرده است. به همین علت اپل امکان پذیر نتواند از این نام در چین منفعت گیری کند.

حق انحصاری منفعت گیری از نام تجاری ویژن پرو برای هواوی، ۱۰ سال است؛ از ۲۸ نوامبر ۲۰۲۱ (۷ آذر ۱۴۰۰) تا ۲۷ نوامبر ۲۰۳۱ (۶ آذر ‍‍۱۴۱۰). این نام تجاری انواع کالاها و خدمات همانند تلویزیون‌ های LCD، دستگاه‌های حقیقت مجازی روی سر و تجهیزات رادیویی را پوشش می‌دهد.

صدمه‌پذیری خطرناک و غیرقابل‌ از بین بردن در کامپیوترهای اپل کشف شد_آینده نوین
ادامه مطلب

دادگاه‌های چین در حمایتاز شرکت‌های داخلی دربرابر شرکت‌های خارجی در رابطه اختلافات نام تجاری سابقه دارند. تا این مدت به‌طور قطعی اشکار نیست که نام ویژن پرو در چین تحول می‌کند یا نه.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها