واکنش ایلان ماسک به هیاهوی اپل ویژن پرو: شگفت‌زده نشدم

عکس العمل ایلان ماسک به هیاهوی اپل ویژن پرو: شگفت‌زده نشدم


ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد دنیا و مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، نظر خود را درمورد‌ی هدست حقیقت ترکیبی اپل ویژن پرو در شبکه‌ی اجتماعی ایکس به‌اشتراک گذاشت.

ماسکِ ۵۲ ساله که رابطه‌ی پرتنشی با اپل داشته است، می‌گوید که ویژن پرو او را شگفت‌زده نکرده است؛ اما ظرفیت‌های خوبی دارد. مدیرعامل تسلا افزوده است که اولین مدل گوشی آیفون هم دستگاهی عالی‌ نبوده است؛ اما با گذشت زمان و با پیشرفت فناوری دستگاه، آیفون ۳ توانست به بهترین گوشی هوشمند تبدیل بشود.

قیاس‌ی ویژن پرو با سیر تکامل آیفون، قابلیت‌های هدست حقیقت ترکیبی اپل در‌ادامه‌ی مسیرش را در کانون دقت قرار می‌دهد. هدست حقیقت مجازی اپل جمعه‌ی قبل در آمریکا اراعه شد. تعداد بسیاری از تحلیلگران ویژن پرو را تحسین کردند؛ اما انها گفتند هدست اپل نقص‌هایی دارد.

ویژن پرو قدم بلندپروازانه‌ی اپل در دنیای رایانش فضایی است و با مقصد اراعه‌ی توانایی‌ای بی همتا و تازه به کاربران، معارفه شده.

نگرانی رگولاتورها؛ هوش مصنوعی داخل فرایند تشخیص‌های پزشکی شده است
ادامه مطلب

حاشیه‌ها و اخبار بسیاری درمورد‌ی ویژن پرو وجود دارد. شماری از رانندگان تسلا زمان شارژ ماشین برای منفعت‌بردن از زمان، از ویژن پرو منفعت گیری می‌کنند. در ویدئویی، فردی از ویژن‌ پرو در حال راندن تسلا منفعت گیری می‌کرد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها