گوشی موتورولا اج ۴۰

بازدید موتورولا اج ۴۰؛ اندروید خالص در کالبدی دوست‌داشتنی


در دوره‌ای که اکثر تلفنهای اقتصادی نیز حداقل سه دوربین دارند، موتورولا نماینده‌ی خود را تنها به دو دوربین واید و اولتراواید تجهیزکرده و از دوربین تله‌فوتو، ماکرو یا دوربین عمق‌سنج خبری نیست؛ یقیناً باید قبول کنیم که اکثر دوربین‌های ماکرو یا عمق‌سنج حاضر در تلفنهای اقتصادی عملا کارایی ندارند و می بود و نبوده است آن‌ها تفاوت چندانی تشکیل نمی‌کند و احتمالا بتوان او گفت داستان زیاد تر به او گفت و گو تبلیغات و بازی ذهنی برمی‌گردد.

دوربین مهم موتورولا Edge 40 از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مدل Omnivision OV50A با اندازه‌ی ۱/۱.۵۵ اینچی و پیکسل‌های ۱٫۰ میکرومتری منفعت گیری می‌کند. این حسگر در بعد لنزی با گشودگی دیافراگم F/1.4 و لرزش‌گیر اپتیکال OIS قرار دارد. دوربین مهم فوکوس خودکار تشخیص فاز چندجهتی حمایتمی‌کند. تصاویر دوربین مهم به علت منفعت‌گیری حسگر از فیلتر رنگی Quad-Bayer و تجمیع اطلاعات هر ۴ پیکسل مجاور، با وضوح ۱۲٫۵ مگاپیکسل ثبت خواهد شد.

ساختار گوشی ریلمی GT Neo6 SE تقریباً هیچ تفاوتی با وان پلاس ایس 3V ندارد_آینده نوین
ادامه مطلب

دوربین اولتراواید هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مدل SK Hynix HI1336 با ابعاد ۱/۳.۰ اینچ و پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتری دارد. دوربین اولتراواید از فوکوس خودکار نیز حمایتمی‌کند و به‌همین جهت می‌تواند عکس‌های نمای نزدیک یا همان ماکرو نیز به ثبت رساند.

همان گونه که در مثالهای زیر دیده می‌بشود، عکس‌های اج ۴۰ از نظر گستره‌ی دینامیکی حالت بی‌نقصی ندارد و وجود خورشید در سمت چپ عکس، علتشده است تا بخشی از جزئیات از بین برود. در مثالهای ثبت‌شده، سطح جزئیات مناسب برسی می‌بشود؛ ولی عالی نیست. با مقداری زوم کردن به‌روی عکس، فهمید سافت‌بودن جزئیات نمای ساختمان و وجود مقداری نویز می‌شوید.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها