این عجیب‌ترین فلش مموری دنیا است

این شگفت‌ترین فلش مموری دنیا است


واکر مکانیزم مهم تخریب فلش مموری خود را تحول نداده است. این ویژگی ولتاژ ورودی را افزایش می‌دهد تا دمای تراشه‌ی داخلی را به نزدیک به ۱۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد رساند. اگرچه این دما برای ازبین‌بردن فلش کافی نیست، کاربران می‌توانند از مواد مخصوصی درکنار فلش منفعت گیری کنند تا با رسیدن دما به ۱۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد به‌طور کامل تخریب بشود.

مسئله‌ی دلنشین این که اولین نسخه‌ی Ovrdrive USB روش فعال‌سازی عجیبی اراعه می‌داد که در آن کاربران از انگشتان مرطوب برای فعال‌سازی درایو منفعت گیری می‌کردند.

Ovrdrive USB به‌گفتن محصولی برای روزنامه‌نگاران و محققان و افراد نیازمند به لایه‌ی امنیتی اضافه گزینه‌ای دلنشین به‌نظر می‌رسد. مکانیزم فعال‌سازی این محصول جانشین کاملی برای رمزنگاری کامل نیست؛ اما کارکرد زیاد خوبی دارد.

خوشبختانه رمزنگاری دستی فلش مموری‌ها کار زیاد سختی نیست و ویندوز ابزاری به‌ نام BitLocker دارد که می‌تواند این کار را به‌راحتی انجام دهد. علاوه‌بر‌این، می‌توانید از ابزار منبع‌باز و محبوب VeraCrypt برای رمزنگاری دستی فلش مموری خود منفعت گیری کنید.

رئیس دیوان عالی آمریکا هشدار داد: هوش مصنوعی حوزه حقوقی را منقلب می‌کند
ادامه مطلب

قیمت فلش مموری Ovrdrive USB اکنون ۶۹ دلار است و از آگوست ۲۰۲۴ (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) به‌دست خریداران خواهد رسید. هزینه‌ی ارسال این محصول برای افراد ساکن خارج از ایالات‌ متحده ۱۲ دلار خواهد می بود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها