رندر‌های رسمی گلکسی A35 به همراه رنگ‌بندی

گلکسی A35 سامسونگ؛ بین‌رده پرادعا برای مقصد‌ گرفتن قلب ایرانی‌ها


باتوجه به این که وجود گلکسی A35 به‌صورت رسمی قبول شده است، اکنون چشم به راه رونمایی آن هستیم. به گمان زیاد سامسونگ رویکرد سال قبل را امسال تکرار می‌کند و در آینده‌ای نزدیک ناظر رونمایی گلکسی A35 خواهیم می بود.

گلکسی A35 سامسونگ به گمان زیاد اواخر اسفند رونمایی می‌بشود

تاریخ رونمایی سری گلکسی A3X همیشه در اسفندماه بوده است: گلکسی A32 در ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۷ اسفند ۱۳۹۹)، گلکسی A33 در ۱۷ مارس ۲۰۲۲ (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) و گلکسی A34 در ۱۴ مارس ۲۰۲۳ (۲۳ اسفند ۱۴۰۱).

با در نظر گرفتن تاریخ رونمایی مدل‌های قبلی و دقت به این که تلفنهای سری A3X و A5X طبق معمولً زمان کوتاهی بعد از پرچمداران سامسونگ معارفه خواهد شد، می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی A35 در اواسط مارس (اواخر اسفند ۱۴۰۲) از راه برسد.

فردی که الهام‌قسمت کاشت یک تریلیون درخت می بود، می‌گوید درختکاری را متوقف کنید
ادامه مطلب

تاریخ حرف های‌شده قطعی نیست و می‌تواند تحول کند، اما در سال‌های تازه، سامسونگ ارامش بیشتری داشته و رونمایی این سری به قسمت مهمی از برنامه‌ی سامسونگ تبدیل شده است؛ به این علت، دور از انتظار است که رونمایی گلکسی A35 به سال ۱۴۰۳ موکول بشود.

طراحی و کیفیت ساخت گلکسی A35

طراحی گلکسی A35 تا حد بسیاری شبیه نسل قبل‌ی خود خواهد می بود، یعنی هم چنان قرار است ناظر پنل پشتی تخت و دوربین‌های بیرون زده از بدنه باشیم.

دیگر خبری از ناچ قطره‌ای نیست

آخرین مطالب
یکی از درخشان‌ترین ستارگان آسمان سه‌شنبه برای مدتی مختصر ناپدید خواهد شد
ادامه مطلب

بزرگ‌ترین تحول گوشی تازه سامسونگ در قسمت طراحی، به بریدگی صفحه‌نمایش مربوط می‌بشود؛ جایی که بریدگی U-شکل حاضر در گلکسی A34، جای خود را به بریدگی دایره‌ای می‌دهد. پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ ماموریت‌ی محافظت از صفحه‌نمایش را به مسئولیت خواهد داشت.

برخلاف وجود شایعه‌هایی مبنی‌ بر منفعت گیری از ترکیب شیشه و فلز در گلکسی A55، به‌گمان زیاد گلکسی A35 بدنه‌ی تماماً پلاستیکی خواهد داشت و گواهی IP67 نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.

سامسونگ در گوشی گلکسی A35 از طراحی موسوم به Key Island منفعت گیری خواهد کرد، این یعنی فریم دستگاه‌ طراحی تخت دارد اما دکمه‌ها با فریم هم‌تراز نخواهند می بود. به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها برای خوش‌دستی زیاد تر، تصمیم دارند فریم گوشی را باریک‌تر از نسل قبل کنند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار گلکسی A35

تبلت‌های گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس با نمایشگر بزرگ رونمایی شدند
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها