ایکس باکس بعدی طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت

مایکروسافت: ایکس باکس بعدی «بزرگ‌ترین جهش فنی» را توانایی می‌کند


مایکروسافت برای اولین بار به گمان اراعه‌ی مثالهای بی همتا ایکس باکس و کنسول پرقدرت نسل بعدی اشاره کرده است.

چهار بازی انحصاری ایکس باکس قرار است برای کنسول بازی سونی مدل پلی استیشن ۵ و کنسول بازی نینتندو مدل سوییچ انتشار شوند و مایکروسافت می‌خواهد به طرفدارانش مطمعن دهد که هم چنان به برند ایکس باکس متعهد خواهد ماند.

سارا باند، رئیس ایکس باکس، در بیانیه‌ی مطبوعاتی تازه مایکروسافت او گفت او و اعضای تیمش تصمیم دارند در نسل سپس ایکس باکس «بزرگ‌ترین جهش فنی» را اراعه دهند. به حرف های‌ی باند، جزئیات «شوق‌انگیز» مدل بعدی ایکس باکس در فصل تعطیلات سال جاری میلادی انتشار خواهد شد.

در بخشی از سخنان سارا باند می‌خوانیم: «ما در نقشه‌ی راه نسل سپس هم اندوخته‌گذاری کرده‌ایم. چیزی که واقعا رویش متمرکز شده‌ایم، اراعه‌ی بزرگ‌ترین جهش فنی‌ای است که تا بحال در یک نسل سخت‌افزاری مشاهده کرده‌اید.»

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در راه مجلس است_آینده نوین
ادامه مطلب

فیل اسپنسر، مدیرعامل کسب‌و‌کار گیمینگ مایکروسافت، می‌گوید اعضای تیم سخت‌افزاری ایکس باکس مدام در حال ایده‌پردازی درمورد‌ی تشکیل انواع گوناگون سخت‌افزار می باشند: «ما واقعا به تشکیل سخت‌افزاری فکر می‌کنیم که به‌خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فردش، باب میل گیمرها باشد.»

مقاله‌های مرتبط

احتمالا سخت‌افزار منحصربه‌فردی که فیل اسپنسر از آن سخن می‌زند، به کنسول دستی ایکس باکس مربوط بشود. مایکروسافت در بیانیه‌ی جدیدش می‌گوید: «ما زمان بسیاری در انواع گوناگون دستگاه‌ها می‌بینیم و به محض این‌که آماده باشیم، جزئیات برنامه‌های سخت‌افزاری آینده‌مان را اظهار می کنیم.»

در ماه‌های تازه شایعه‌های بسیاری درمورد‌ی گمان تشکیل کنسول دستی ایکس باکس شنیده‌ایم، اما هیچ چیز از سوی مایکروسافت قبول نشده؛ این در حالی است که فیل اسپنسر به‌طور مداوم در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، پست‌هایی را که به کنسول دستی ایکس باکس اشاره دارند، لایک می‌کند. او می‌گوید: «من طرفدار بزرگ کنسول‌های دستی هستم، اما چیزی برای معارفه نداریم.»

حذف آب از استراتوسفر؛ راهکار تازه دانشمندان برای مبارزه با تحول اقلیم
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها