آموزش نصب نسخه پیش نمایش اندروید ۱۵

آموزش نصب نسخه پیش نمایش اندروید ۱۵


حال تنها کافی است دستور العمل‌هایی را که توسط Android Flash Tool حرف های می‌بشود، جستوجو کنید. تنها به یاد داشته باشید که نباید اصلاً گوشی‌ خود را لمس کنید؛ مگر این که در دستور کار آمده باشد.

همه شد! به همین راحتی توانستید نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۱۵ را روی دستگاه خود نصب کنید.

نصب اندروید ۱۵ با روش دستی

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید از روش کمکی ذکرشده در بالا منفعت گیری کنید، راه‌های فرد دیگر نیز وجود دارد:

فلش‌کردن ایمیج سیستم‌عامل ازطریق روش فست‌بوت: این شیوه به بوت‌لودر آنلاک‌شده نیاز دارد و پیشنهاد می‌بشود اگر نمی‌خواهید برای ارتقا از اندروید ۱۴ به ۱۵ از روش کمکی منفعت گیری کنید، آن را به کار گیرید. آنلاک‌ کردن بوت‌لودر به‌طور کامل دستگاه شما را پاک می‌کند و با فست‌بوت کردن بار دیگر این اتفاق رخ می‌دهد.

۱۰ تکنیک تنفسی برای افت استرس
ادامه مطلب

سایدلود کردن پکیج‌های OTA ازطریق قسمت‌های ADB و ریکاوری: این روش برای دستگاه‌های پیکسل با بوت‌لودر لاک‌شده و کاربرانی که می‌خواهند داده‌های گوشی زمان ارتقا از نسخه‌ی قدیمی‌تر اندروید ۱۵ به جدیدتر نگه داری بشود، سودمند است. اگر از اندروید ۱۴ به اندروید ۱۵ می‌روید، این راه پیشنهاد نمی‌بشود.

صرف‌نظر از روشی که انتخاب می کنید، چند مرحله متداول وجود دارد که باید انجام دهید:

  • ابتدا ADB را روی رایانه خود نصب کنید. این فرایند این چنین Fastboot را، که بخشی از ابزار پلتفرم Android SDK در کنار ADB است، به سیستم شما اضافه می‌کند.
  • سپس در گوشی هوشمند خود داخل Settings > About Phone شوید و Build Number را اشکار کنید.
  • حال روی آن ۷ بار ضربه بزنید تا مطلب «You are now a developer» یا «No need, you are already a developer» نمایش داده بشود.
  • اکنون به Settings > Developer Options > Enable USB Debugging بروید. در صورت نمایش مطلب اخطار، قبول کنید که می‌خواهید این کار را انجام دهید.
  • یقین شوید رایانه درایورهای مناسب گوشی شما را دارد؛ برای این کار می‌توانید از صفحه درایورهای پیکسل گوگل منفعت گیری کنید.
  • گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید. اگر اولین بار باشد که این کار را می‌کنید، پیامی در تلفن همراه نمایش داده می‌بشود که از شما برای اتصال اجازه می‌خواهد. آن را قبول کنید.
بعد از ۷ روز گرسنگی کشیدن چه اتفاقی برای بدن می‌افتد؟
ادامه مطلب

دیگر مرحله های مشترک بین دو روش یادشده به آخر رسیده است و اکنون باید بنا به مسیری که انتخاب کرده‌اید، قدم‌های بعدی را بردارید.

فلش‌کردن ایمیج سیستم‌عامل ازطریق روش فست‌بوت

پیش از آموزش این روش باید به شما گوشزد کنیم که به‌گفتن بخشی از این فرایند، اطلاعات گوشی هوشمند شما به‌طور کامل پاک می‌بشود. لطفاً قبل از ادامه، یقین شوید که از داده‌های مهم بکاپ گرفته‌اید.

  • ابتدا فکتوری ایمیج رسمی گوشی خود را روی رایانه خود دانلود کنید. یقین شوید که فایل درست را انتخاب می‌کنید، چون اگر این‌طور نباشد گمان دارد روال نصب مختل بشود.
  • فایل را در مکانی مناسب از حالت فشرده خارج کنید. برای سهولت نصب، می‌توانید محتویات را در فهرست ADB و Fastboot که در رایانه شما قرار دارند، کپی کنید.
  • گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید.
  • یک Command Prompt در رایانه خود باز و دستور adb reboot bootloader را اجرا کنید. با این کار گوشی شما به حالت فست‌بوت راه‌اندازی مجدد می‌بشود.
هر دقیقه ۱۲۰ نفر از مجله دکتردکتر جواب می‌گیرند!
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها