این شارژر ۳۵ وات شبیه مکینتاش اپل است

این شارژر ۳۵ وات همانند مکینتاش اپل است


شرکت Sharge که قبل‌تر با نام Shargeek شناخته می‌شد و به تشکیل محصولات شیک و نوآورانه مشهور است، از شارژر ۳۵ واتی جدیدی به‌نام Retro 35W رونمایی کرد.

مطابق بیانیه‌ی رسمی Sharge، طراحی شارژر شبیه مکینتاش کلاسیک است؛ نسخه‌ی اول همان چیزی که امروزه به‌صورت انواع آل این وان اپل ناظر آن هستیم. مکینتاش کلاسیک در دهه‌ی ۹۰ میلادی معارفه شده می بود.

شارژر Retro 35W از شاخک‌های تاشو منفعت می‌برد و برچسب‌هایی دارد که به کاربران امکان می‌دهد تا ظاهر شارژر را مطابق میل خود سفارشی‌سازی کنند. علاوه‌بر موارد حرف های‌شده، در ساخت شارژر موردبحث از فرایند قالب‌گیری تزریقی منفعت گیری شده است تا دوام آن به بیشترین حد برسد.

طراحی جمع‌وجور Retro 35W قابلیت حمل‌ونقل آسان آن را ضمانت می‌کند. توان ۳۵ واتی شارژر یادشده برای لپ‌تاپ‌ها و تلفنهایی نظیر انواع گوشی اپل و گوشی هواوی مناسب است. تازه ترین شارژر شرکت Sharge از پروتکل‌هایی نظیر FCP ،SCP ،PD3.0 ،PD2.0 و QC4 حمایتمی‌کند.

ترس چیست؛ همه‌چیز درباره روانشناسی ترس
ادامه مطلب

صفحه‌نمایش LCD شارژر مذکور توانایی نشان دادن سطوح گوناگون توان را دارد و رنگ‌های سفید، زرد، آبی و سبز آن به‌ترتیب نشان‌دهنده‌ی نبوده است جریان، توان ۰٫۳ تا ۱۲ واتی، توان ۱۳ تا ۲۰ واتی و توان ۲۱ تا ۳۵ واتی می باشند. صفحه‌نمایش در صورت پایان فرایند شارژ یا عدم ورود جریان به شارژر به‌زمان پنج دقیقه، به‌طور خودکار خاموش می‌بشود.

مقالهای مرتبط

شارژر Retro 35W نزدیک به ۵۵ گرم وزن دارد و از یک درگاه USB-C منفعت می‌برد. شارژر نام‌برده با طراحی خاص خود طرفداران اپل را مورد مقصد قرار می‌دهد. قیمت شارژر تازه Sharge در بازار چین چیزی نزدیک به ۱۸ دلار اظهار شده است.



منبع

آخرین مطالب
سقوط شهاب‌سنگ نخلا در مصر_آینده نوین
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها