کارخانه فوق پیشرفته شیائومی با توانایی یادگیری و تکامل خودکار افتتاح شد

کارخانه فوق پیشرفته شیائومی با توانایی یادگیری و تکامل خودکار افتتاح شد


لی جون، بنیان‌گذار شیائومی، امروز کارخانه‌ی هوشمند این شرکت را در چانگ‌پینگ پکن رسماً افتتاح کرد که نقطه‌‌ی عطف مهمی محسوب می‌بشود. این کارخانه خط‌تولیدی خود‌گسترش‌یافته با قابلیت تشکیل بیشتر از ۱۰ میلیون مدل پرچم‌دار از گوشی شیائومی در سال دارد و اولین کارخانه‌ی تولیدی بزرگِ شیائومی و جهشی بزرگ‌تر در مسیر جاه‌طلبی‌های این شرکت محسوب می‌بشود.

کارخانه‌ی پکن درست چند روز پیش از معارفه گوشی شیائومی ۱۴ اولترا افتتاح می‌بشود که رونمایی‌اش برای ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. دلنشین این که لی جون قبول کرد که فناوری‌های نوآورانه‌ی شیائومی ۱۴ و ۱۴ اولترا در همین کارخانه به‌اجرا درآمده است.

شیائومی ۹۶٫۸ درصد از سیستم آزمایش قطعات و تجهیزات بسته‌بندی و ۱۰۰ درصد از نرم‌افزار کارخانه‌ی خودش را به‌صورت اختصاصی گسترش داده است. این درجه از گسترش‌ی داخلی به‌معنی فرایند تشکیل زیاد خودکار و دیجیتالی‌شده‌ای است که می‌تواند فرایندها را تجزیه‌و‌تحلیل و بر پایه داده‌ها بلافاصله تصمیم‌گیری کند. این کارخانه می‌تواند به‌تنهایی یاد بگیرد و تکامل یابد و کیفیت و کارایی سازگار محصولات را ضمانت کند.

گوشی قاتل پرچمدار با نمایشگر ۴۵۰۰ نیت؛ به وان پلاس 12R سلام کنید
ادامه مطلب

زیاد تر بخوانید

کارخانه‌ی پیشرفته‌‌ی شیائومی اولین تلاش این شرکت در‌عرصه‌ی تشکیلِ فناوری هوشمند نیست. اولین کارخانه‌ی هوشمند شیائومی واقع در محله‌ی ییژوانگِ پکن، در اواخر سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را اغاز کرد. با‌این‌حال، ابعاد کارخانه‌ی چانگ‌پینگ از‌نظر مقیاس ۱۰ برابر بزرگ‌تر است و خط‌تشکیل هوشمند نسل دوم برای تلفنهای هوشمند را دربر می‌گیرد.

خط‌تشکیل این کارخانه از نصب و آزمایش بُرد مدار گرفته تا مونتاژ نهایی و بسته‌بندی و حمل‌و‌نقل را پوشش می‌دهد و قیمت خروجی آن سالانه ۶۰ میلیارد یوان (۸٫۴ میلیارد دلار) تخمین زده می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها