گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ به همراه قلم

تبلت فوق مقاوم سامسونگ در دسترس افراد بیشتری قرار گرفت


تبلت زیاد مقاوم گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد، اکنون در دسترس مشتریان آمریکایی قرار گرفته و همانند نسل قبلی خود یعنی گلکسی تب اکتیو ۴ پرو، برای کاربردهای صنعتی و سازمانی طراحی شده است.

قیمت تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ از نزدیک به ۵۴۹ دلار اغاز می‌بشود و در مدل ۵G به ۶۵۹ دلار می‌رسد. اگرچه قیمت‌ تبلت سامسونگ سری اکتیو نسبت‌ به تبلت‌های دیگر بالاتر است، باید در نظر داشت که این تبلت‌ها برای منفعت گیری‌ی روزمره نیستند، بلکه به‌منظور کار در شرایط دشوار طراحی شده‌اند.

تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو ۵ بدنه‌ی مستحکمی دارد، با گواهی MIL-STD-810H اراعه شده است و قاب محافظ آن می‌تواند سقوط از ارتفاع ۱۲ متری را تحمل کند. علاوه‌براین، گلکسی تب اکتیو ۵ گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب را دریافت کرده و شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ ضدخط‌وخش دارد.

تلفنهای سامسونگ به سرویس استریم بازی تجهیزمی‌شوند_آینده نوین
ادامه مطلب

در تکه جلویی تبلت، صفحه‌نمایش هشت اینچی FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز وجود دارد. برای ضبط عکس از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت تبلت و یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی در بالای نمایشگر منفعت گیری شده است.

تبلت صنعتی گلکسی تب اکتیو ۵ از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ قوت می‌گیرد و با ۶ یا هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اراعه می‌بشود و امکان اتصال کارت SSD نیز به آن وجود دارد.

در حالی که سامسونگ برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاریِ به‌موقع شهرت دارد، انتظار می‌رود که تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ با اندروید ۱۲ اراعه بشود، اما آپدیت‌های جدیدتری را دریافت کند.

ظرفیت باتری تبلت مورد او گفت و گو ۵٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعت است و حسگر اثرانگشت جانبی برای امنیت زیاد تر نیز دارد. ویژگی‌های اتصال این تبلت شامل دو سیم‌کارت، حمایتاز شبکه‌ی ۵G، پوگو پین، USB-C و Wi-Fi 6 می‌بشود.

هوش مصنوعی کره زمین را همانند‌سازی کرد؛ به «زمین ۲» سلام کنید_آینده نوین
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها