آیفون دارید؟ حالا می‌توانید هوش مصنوعی گلکسی S24 را تجربه کنید!

آیفون دارید؟ اکنون می‌توانید هوش مصنوعی گلکسی S24 را توانایی کنید!


نسخه‌ی تازه Try Galaxy با همانند‌سازی ساده‌ی One UI 6.1، بخشی از توانایی‌ی کاربری آن را به‌نمایش می‌گذارد تا کاربران تلفنهایی که از سیستم‌عامل یا رابط کاربری فرد دیگر منفعت گیری می‌کنند را با هوش مصنوعی گلکسی آشنا و به منفعت گیری از این اکوسیستم ترغیب کند.

پیش از این سامسونگ همانند‌ساز گوشی تاشو در Try Galaxy را برای کاربران آیفون انتشار کرده می بود تا بتوانند کار با محیط بهترین گوشی‌ های تاشو همانند گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ و برخی ویژگی‌ها از جمله چندوظیفگی، Flexcam یا ربط با گلکسی واچ را بدون نیاز به خرید گوشی اندرویدی توانایی کنند.

کاربران Try Galaxy اکنون می‌توانند دموهای تعاملی از ویژگی‌های هوش مصنوعی که در بهترین گوشی سامسونگ حاضر است را امتحان کنند.

دموهای تعاملی Try Galaxy برای همانند‌سازی قابلیت‌های Galaxy AI طراحی شده‌اند؛ اما باید دقت داشت که این ویژگی‌ها فقطً جنبه‌ی نمایشی دارند و نمی‌توان انتظار کارکرد کاملاً شبیه آنچه را در گلکسی S24 اولترا اتفاق می‌افتد از آن‌ها داشت.

اولین فروشگاه اپل در مالزی به‌زودی افتتاح می‌شود_آینده نوین
ادامه مطلب

Try Galaxy اکنون از ۲۰ زبان حمایتمی‌کند و از طریق سایت رسمی سامسونگ قابل دسترسی است. بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار روی گوشی خود می‌توانید دموهای هوش مصنوعی گلکسی را که سامسونگ برای شما آماده کرده است بازدید کنید.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها