دستگاه کارتخوان

اتفاقات آنلاین نوآوری در کارت‌خوان‌های اندرویدی فناپ‌تک برگزار می‌بشود


فناپ تصمیم دارد اتفاقات InnoPos با نوشته نوآوری در کارت‌خوان‌های اندرویدی فناپ‌تک را روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ به‌صورت آنلاین برگزار کند.

به نقل از روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تک، اینوپوز یک اتفاقات اراعه وارونه ((Reverse Pitch با نوشته خدمات قابل اراعه از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی است و مقصد مهم آن همکاری با ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری به‌منظور اراعه خدمات تازه و نوآورانه به کاربران کارت‌خوان‌های اندرویدی است.

نسل تازه کارت‌خوان‌ها تجهیزبه سیستم‌عامل اندروید می باشند، با این وجود، خدماتی که از طریق این دستگاه‌ها اراعه می‌بشود همان خدمات قدیمی و محدود همانند پرداخت قبض، خرید شارژ و اظهار موجودی است.

این در حالی است که کارت‌خوان‌های اندرویدی قابلیت‌های تقریبا شبیهی با تلفنهای هوشمند دارند و در صورت شناسایی دقیق نیازمندی‌های اصناف و فروشگاه‌های گوناگون منفعت گیری‌کننده از این دستگاه‌ها، می‌توان خدمات مشابه با نیازهای گروه‌های گوناگون صنفی را تعریف کرد؛ این خدمات حتی می‌توانند بر پایه نیازهای عمومی مشتریان در مناطق گوناگون جغرافیایی سرزمین هم تعریف شوند.

بیماری بوسه؛ همه‌چیز درمورد این بیماری ویروسی_آینده نوین
ادامه مطلب

در این اتفاقات که به‌صورت آنلاین و بر بستر آپارات پخش خواهد شد، ابتدا اطلاعات کاملی در خصوص دستگاه‌های کارت‌خوان و جایگاه آن‌ها در اصناف، خدمات قابل اراعه از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان، صنعت پرداخت الکترونیک و رقابت در آن و… اراعه می‌بشود و سپس در پنلی تخصصی با وجود متخصصان صنعت پرداخت، نمایندگان اصناف و استارت‌آپ‌های موفق، به بازدید زمان‌های گسترش کسب‌وکار مبتنی بر کارت‌خوان‌های بانکی پرداخته خواهد شد.

قسمت پایانی اتفاقات نیز شامل جواب‌دهی به سوالات مخاطبان به‌منظور شفاف‌شدن هرچه زیاد تر ابعاد گوناگون نوشته است.

مخاطبان تا آخر فروردین سال ۱۴۰۳ زمان دارند تا از طریق وبسایت رسمی اتفاقات پیشنهادهای خود را برای شرکت فناپ‌تک ارسال کنند.

مطرح‌های پیشنهادی در دو گروه ایده‌های کاربردی و اپلیکیشن‌های اندرویدی مورد برسی قرار می‌گیرند و در نهایت، ضمن اهدای جوایز به اراعه‌کنندگان، بهترین ایده‌ها از تیم‌های گسترش‌دهنده اپلیکیشن‌های برتر برای همکاری تجاری با شرکت فناپ‌تک و گروه مالی پاسارگاد دعوت خواهند شد.

رابطه موقعیتی چیست؟ نشانه‌ها و پیامدهای رابطه بدون ضمانت
ادامه مطلب

وجود در این اتفاقات آنلاین برای همه افراد و علاقه‌مندان آزاد است و ملزوم است مخاطبان پیش از اتفاقات ثبت‌نام خود را از طریق وبسایت www.innoposchallenge.ir قطعی کنند.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها