ایده جدید اپل فاش شد: اسپیکر هوشمند با نمایشگر شبیه آیپد!

ایده تازه اپل آشکار شد: اسپیکر هوشمند با نمایشگر همانند آیپد!


به‌حرف های‌ی مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، اپل مشغول کار روی اسپیکر هوشمند جدیدی از سری هوم‌پاد با نمایشگری همانند به آیپد است. با‌دقت‌به روال تشکیل، اسپیکر هوشمند اپل تا قبل از سال ۲۰۲۵ اراعه نخواهد شد.

گرمن می‌گوید که اپل کار‌های اولیه‌ی تشکیل هوم‌پاد تجهیزبه صفحه‌نمایش را با فراهم‌کنندگان خارج از آمریکا اغاز کرده است. به‌نظر گرمن پیشرفت اپل به‌اندازه‌ای نیست که بتوان به معارفه و اراعه‌ی قریب‌الوقوع این محصول امیدوار می بود.

این چنین، گرمن از گسترش‌ی محصولی خبر داده است که ستاپ‌باکس اپل‌ تی‌وی، هوم‌پاد و وب‌کم را ترکیب می‌کند. این دستگاه که می‌تواند به دیوار متصل بشود، تا این مدت تاریخ اراعه‌ی مشخصی ندارد و امکان پذیر هیچ زمان دردسترس قرار نگیرد. اپل مدام درمورد‌ی محصولات هوشمند خانگی خود مردد بوده است.

اپل ساخت هوم‌پاد را در سال ۲۰۲۱ متوقف کرده می بود؛ اما در سال ۲۰۲۳ نظر خود را تحول داد و هوم‌پاد کاملاً جدیدی اراعه کرد.

در پشت صحنه عکس‌های اینستاگرامی چه می‌گذرد؟
ادامه مطلب

اپل هم چنان در حال فروش هوم پاد مینی (اراعه‌شده در سال ۲۰۲۰) است که به‌روز‌رسانی سخت‌افزاری مهمی در سال‌های تازه دریافت نکرده است. مشخصات و قیمت اسپیکر آینده‌ی اپل دردسترس نیست.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها