با سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار، دیگر نگران دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه نباشید

با سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار، دیگر دلواپس دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه نباشید


دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه برای تعداد بسیاری از افراد، چیزی همانند یک کابوس وحشتناک است. هنگامی علت این همه هراس و اضطراب را از افراد می‌پرسیم، می‌گویند: «سپس از تصادف، باید کلی زمان بگذاریم، به طور حضوری به شرکت بیمه برویم، از این اتاق به آن اتاق برویم، مدرک بدهیم و امضا بگیریم. تازه هنگامی پرونده راه اندازی شد، باید زمان بسیاری چشم به راه بمانیم و چندین بار به شرکت بیمه مراجعه کنیم تا احتمالا سپس از چند زمان بتوانیم خسارتمان را از شرکت بگیریم.»

متخصصان بیمه‌بازار هنگامی این همه دلهره و نگرانی صاحبان ماشین را دیدند، تصمیم گرفتند راه چاره‌ای بیندیشند تا بیمه‌گزاران را از شر این همه اتلاف زمان، اضطراب و انتظار برهانند. آن‌ها بعد از کلی تجزیه و تحلیل به این نتیجه رسیدند که باید یک سرویس جبران خسارت راه‌اندازی کنند و با تسهیل فرایند جبران خسارت، نگرانی و دلهره ناشی از دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه را برای همیشه از دل و ذهن کاربران خود ریشه‌کن کنند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری در رابطه این سیستم نوآورانه اراعه خواهیم داد:

ویدیو تبلیغاتی سرفیس لپ تاپ و سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت [تماشا کنید]_آینده نوین
ادامه مطلب

اسایش و راحتی بیمه‌گزاران؛ رسالت و مقصد بنیادین سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار

سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار با این مقصد طراحی شده است که فرایند دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه را برای افراد، راحت و بی‌دردسر کند. در صورتی که افراد بیمه شخص ثالث و بدنه خودروی خود را از پلتفرم بیمه‌بازار بخرند، در صورت تصادف دیگر ملزوم نیست که به شرکت بیمه مراجعه کنند؛ بلکه می‌توانند با مجموعه بیمه‌بازار تماس بگیرند، تصادف خود را به کارشناسان بیمه‎بازار اظهار و عکس خودروی خود را بر آن‌ها ارسال کنند.

کارشناسان بیمه‌بازار، زیاد سریع خسارت را برسی می‌کنند و اطلاعات کاملی در اختیار افراد قرار خواهند داد. اکنون این کاربران می باشند که باید برای دریافت خسارت از شرکت بیمه یا جبران خسارت از حساب شخصی خود تصمیم بگیرند. یقیناً مشاوران بیمه‌بازار هم در زمان تصمیم‌گیری به کاربران پشتیبانی می‌کنند و به آن‌ها مشاوره خواهند داد تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

تانک 300 داخل سامانه خودروهای وارداتی شد، آفرودر محبوب چینی در راه ایران
ادامه مطلب

در صورتی که کاربران به این نتیجه برسند که می‌خواهند از بیمه خود منفعت گیری کنند و خسارت خود را از شرکت بیمه بگیرند، کارشناسان بیمه‌بازار به افراد پشتیبانی می‌کنند که مدارک ملزوم را آماده کنند. سپس مدارک به طور آنلاین در سامانه بارگذاری می‌بشود تا شرکت بیمه بتواند خسارت بیمه‌گزار را پرداخت کند.

در واقع با سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار، دیگر کاربران نیازی به رفت و آمد مداوم به شرکت‌های بیمه و هدر دادن زمان و انرژی خود ندارند و با کمترین اضطراب و دلهره می‌توانند خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنند. در صورتی که شخصی بیمه شخص ثالث یا بدنه خودروی خودش را از بیمه‌بازار بخرد، در زمان تصادف می‌تواند از مشاوره و همراهی مشاوران و متخصصان بیمه‌بازار منفعت‌مند بشود و فرایند دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه را با اسایش کامل پشت سر بگذارد.

شایعه او گفت و گو‌برانگیز: نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ ۶ بزرگ‌تر می‌بشود
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها