گروهی از کاربران اندروید آیفون‌های قدیمی را به مدل‌های جدید ترجیح می‌دهند

گروهی از کاربران اندروید آیفون‌های قدیمی را به مدل‌های تازه ترجیح خواهند داد


مهاجرت از اندروید به iOS یا برعکس روندی نسبتاً طاقت‌فرسا دارد و عادت‌کردن به پلتفرم تازه ساده نیست. مؤسسه‌ی تحقیقاتی Consumer Intelligence Research Partners LLC این عادات را بازدید کرده است.

در پنج سال تازه، درصد مهاجران از اندروید به iOS بین ۱۰ تا ۱۵ درصد متغیر بوده است. نرخ مهاجرت کاربران اندروید به iOS بر پایه سال‌های گوناگون به این شرح است:

  • سال ۲۰۱۹ -۱۳ درصد
  • سال ۲۰۲۰ – ۱۱ درصد
  • سال ۲۰۲۱ – ۱۱ درصد
  • سال ۲۰۲۲ – ۱۵ درصد
  • سال ۲۰۲۳ -۱۳ درصد

نوشته دلنشین، مدل‌‌های ترجیحی گوشی اپل است که کاربران زمان مهاجرت از اندروید انتخاب می‌کنند.

اپل هر ساله آیفون‌های تازه را با پردازنده‌های پرقدرت اراعه می‌کند. بااین‌حال، ارتقا به پردازنده‌های پرقدرت در چند سال تازه برای همه چندان الزامی نبوده است. این علتمی‌بشود آیفون‌های قدیمی‌تر به گزینه‌ای دلنشین تبدیل شوند.

کشف جدید تلسکوپ جیمز وب پنجره‌ای تازه به دنیای ابرنواخترها باز می‌کند_آینده نوین
ادامه مطلب

در سال ۲۰۲۳، ۲۹ درصد مهاجران به iOS، تلفنهای آیفون SE، آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ یا آیفون ۱۳ مینی را انتخاب کردند؛ در حالی که تنها ۲۱ درصد از کاربران جاری آیفون، سراغ خریداری این مدل‌ها رفتند.

در سال ۲۰۲۳ اکثر افرادی که از اندروید به آیفون مهاجرت کردند (۵۱ درصد) هم چنان سری آیفون ۱۴ را انتخاب کردند و ۲۱ درصد باقی‌مانده سراغ آیفون ۱۵ رفتند. این مشخص می کند با این که قیمت گوشی آیفون عامل مهمی برای مهاجران اندروید است، تعداد بسیاری از آن‌ها دستگاهی با قیمت منطقی‌تر یعنی یعنی آیفون ۱۴ را انتخاب می‌کنند.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها