تلگرام باز هم از اپل ضربه خورد؛ مخالفت «خدایان اپ استور» با ۵ قابلیت جدید

تلگرام باز هم از اپل ضربه خورد؛ مخالفت «خدایان اپ استور» با ۵ قابلیت تازه


تلگرام ساعاتی پیش در بیانیه‌ای مطبوعاتی قابلیت‌های شوق‌انگیزی برای گروه‌ها معارفه کرد و او گفت این به‌روزرسانی قرار بوده است مجموعاً شامل ۹ ویژگی تازه باشد، اما اپل با پنج مورد از آن‌ها مخالفت کرده است.

مطلب‌رسان تحت مدیریت پاول دورف که در یک سال تازه با به‌روزرسانی‌های بزرگش میزبان قابلیت‌های شوق‌انگیز و کاربردی شده است، می‌گوید: «برنامه‌ریزی کرده بودیم که پنج قابلیت دیگر را در این به‌روزرسانی قرار دهیم، اما خدایان اپ استور با ما موافقت نکردند. مشکلی نیست؛ این قابلیت‌ها را زیاد سریع در به‌روزرسانی ماه مارس (اسفند و فروردین) خواهید دید.»

مخالفت اپل با به‌روزرسانی‌های تلگرام در گوشی آیفون چیز جدیدی نیست و این اتفاق را تا بحال به دفعات دیده‌ایم. در یکی از معروف‌ترین مثالها، مدیرعامل تلگرام سال قبل اپل را «شیطان» خواند و او گفت زمان مبارزه با این شرکت فرا رسیده است.

یک ایرانی مدیر ارشد فناوری شرکت «نوشن» شد
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

تلگرام قابلیت‌های شوق‌انگیزی برای هالووین ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کرده می بود، اما طویل‌شدن روال بازدید به‌روزرسانی توسط تیم اپ استور، علتشد نسخه‌ی مورد نظر دیرتر از راه برسد. در آن زمان پاول دورف اپل را به عمل قانونی تهدید کرد.

مدیرعامل تلگرام در مرداد سال ۱۴۰۱ او گفت این مطلب‌رسان قابلیت زیاد جذابی به نام «تلموجی» طراحی کرده می بود که به‌خاطر مخالفت اپل هیچ زمان دردسترس قرار نگرفت.

شما چه دیدگاهی درمورد‌ی مخالفت اپل با به‌روزرسانی‌های تلگرام دارید؟



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها