با میکروفون بیسیم موبایل یک استودیو ضبط صدا سیار بساز

با میکروفون بیسیم موبایل یک استودیو ضبط صدا سیار بساز


احتمالا چندین دفعه زمان آنالیز بازخورد محتواهای خود یه این فکر کرده اید که، همه استاندارد‌های ملزوم جهت تشکیل محتوای ویدیویی را مراعات می‌کنم اما آن طور که باید نمی‌توانم دقت مخاطبان خود را جلب کنم و بازخوردهای خوبی ندارد محتواهام!! چرا؟؟؟؟؟؟

راه حل این است که باید کیفیت صدای محتوای خود را ارتقا دهید. اما چطور؟ اگر به جستوجو ضبط صدایی با هزینه کم و کیفیت بالا هستید، با ما همراه باشید.

برخلاف فکر شما برای تشکیل محتوای حرفه‌ای به یک استودیو تجهیزبرای ضبط صدا نیاز ندارید اما شما می‌توانید با منفعت گیری از یک گوشی هوشمند و یک میکروفون موبایلی، مخاطب خود را جادو کنید و میکروفون موبایل با کیفیت استودیویی بی نظیر فراهم کنید.

با هر بودجه‌ای می‌توانید صاحب یک میکروفون موبایلی شوید.

گاها برای تهیه یک میکروفون موبایلی حتی به ملزم به پرداخت هزینه بسیاری نیستید اما نتیجه ای‌ که این ابزار روی جذب و نگه داری مخاطب شما دارند شگفت انگیز است.

سوتین ورزشی؛ ضروری یا غیرضروری؟ + نکاتی برای انتخاب مناسب
ادامه مطلب

اگر تصمیم دارید یک میکروفون موبایلی با کیفیت مطابق با بودجه خود خریداری کنید، می‌توانید از صدا بازار پشتیبانی بگیرید.

تشکیل محتوای حرفه‌ای، انواع میکروفون‌های موبایل با کیفیت استودیویی را بشناسید.

تا وقتی که انواع میکروفون‌های موبایلی را نشناسید، نمی‌توانید یک محتوای حرفه‌ای تشکیل کنید‌. فکر کنید که همه ابزار‌های ملزوم برای تشکیل محتوای ویدیویی برای یوتیوب، تیک تاک و اینستاگرام را دارید، اما محتوای شما برای مخاطب دلنشین نیست. به گمان زیاد نمی دانید که ابزار‌های ملزوم برای تشکیل محتوا با گوشی موبایل در پلتفرم‌های گوناگون متفاوت است. انتخاب بهترین میکروفون موبایلی برای تشکیل یک محتوای با کیفیت برای شما سخت است؟ از صدا بازار پشتیبانی بگیرید.

انواع میکرفون‌های موبایلی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌بشود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

میکروفون موبایلی یقه‌ای با سیم

دانشمندان با مهندسی باکتری‌ها، دو محصول مورد قیمت از فیبر گیاهی تشکیل می‌کنند
ادامه مطلب
آخرین مطالب

اگر به وسیله ضبط صدا، پادکست، موسیقی و مصاحبه، تشکیل محتوا می‌کنید، میکروفون موبایلی با سیم بهترین گزینه برای شما می‌باشد. در واقع باید او گفت اگر برای تشکیل محتوا از سو‌ژه های ثابت منفعت گیری می‌کنید، این نوع از میکروفون‌های موبایلی برای ارتقا کیفیت صدای محتوای شما مناسب‌تر می باشند. میکروفون موبایلی با سیم، از طریق یک‌ کابل به گوشی هوشمند شما متصل شده و با منفعت گیری از یک الگوی قطبی خاص به حذف صدا‌های محیطی جمع آوری صدای مهم پشتیبانی می‌کند.

ایکس باکس بعدی طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت
ادامه مطلب

میکروفون موبایلی یقه‌ای بی سیم

اگر بلاگر هستید و در فضای اینستاگرام فعالیت دارید و یا اگر تیک تاکر هستید و با انجام چالش‌ها تیک تاکی دقت مخاطب را به خود جلب می‌کنید، بی شک جای یک میکروفون موبایلی بی سیم در بین ابزار‌های تشکیل محتوای شما کم است. میکروفون‌های بی سیم بدون نیاز به هیچ کابلی از طریق فناوری‌های دیگر همانند بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد.

راهنمای خرید میکروفون موبایلی، ۶ مسئله ای که باید به زمان خرید میکروفون موبایلی در نظر بگیرید



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها