مانیتور اولد جدید ال جی پنل ۴۸۰ هرتز و تأخیر بسیار کم دارد

مانیتور اولد تازه ال جی پنل ۴۸۰ هرتز و تأخیر زیاد کم دارد


ال‌جی در راستای برآورده کردن خواسته‌ی گیمر‌ها، مانیتور اولد ۴۸۰ هرتزی UltraGear 32GS95UE-B را معارفه کرد.

مطابق بیانیه‌ی رسمی ال‌جی، صفحه‌نمایش مانیتور مورد او گفت و گو ۳۲ اینچ است و از وضوح ۴K و استاندارد HDR 400 حمایتمی‌کند. تازه ترین مانیتور ال جی زمان جواب‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه‌ای دارد و به‌لطف منفعت گیری از پنل اولد، دقت رنگ و کنتراست خیره‌کننده‌ای به‌نمایش می‌گذارد.

مانیتور UltraGear 32GS95UE ال‌جی با منفعت‌گیری از فناوری‌های FreeSync و G-Sync توانایی‌ی روانی زمان بازی کردن اراعه می‌دهد. این مانیتور توانایی نمایش بیشتر از یک میلیارد رنگ را دارد و تصاویر را را با جزئیات بالایی به کاربران نمایش می‌دهد.

درگاه‌های مانیتور تازه ال‌جی شامل دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه USB-B، دو درگاه USB-A و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا خواهد شد. کاربران می‌توانند ارتفاع و زاویه‌ی مانیتور نام‌برده را به دلخواه خود تنظیم کنند.

آموزش تنظیم دمای پکیج در فصل زمستان
ادامه مطلب

مقاله‌های مرتبط

کره‌ای‌ها به‌منظور هماهنگی زیاد تر محتوای در حال نمایش با صدای خروجی، مانیتور تازه خود را به سیستمی صوتی به‌نام Pixel Sound تجهیزکرده‌اند.

قیمت مانیتور تازه UltraGear 32GS95UE-B ال‌جی چیزی نزدیک به ۱٬۴۰۰ دلار اظهار شده است و باید دید که آیا می‌تواند در بین بهترین مانیتور های گیمینگ بازار قرار بگیرد یا خیر.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها