رهایی از خستگی های روزمره با ماساژور m1 شیائومی

رهایی از خستگی های روزمره با ماساژور m1 شیائومی


ماساژور m1، محصولی است که توسط شرکت شیائومی و با شراکت برند بامیدی ساخته شده است. این محصول شارژی، از یک باتری قوی، ۴ سری گوناگون، ابعاد جمع‌وجور، طراحی ارگونومیک و قابلیت ۵ سطوح قابل تنظیم شدت پیروی می‌کند.

ماساژور m1 یا به‌عبارتی دیگر Bomidi Mini Massage Gun M1، یک ابزار کاربردی برای از بین بردن گرفتگی‌های عضلانی است. این ماساژور شارژی، به‌تازگی توسط شرکت شیائومی و با همکاری برند بامیدی ساخته شده است. این چنین گجت هوشمند تفنگی، بعداز تمرینات سخت ورزشی، در کنار شما است تا ناچار نباشید برای از بین بردن خستگی‌هایی که امان‌تان را بریده‌اند، به سالن‌های ماساژ بروید.

طراحی ظاهری ماساژور m1

این ماساژور با یک طراحی نسبتا ساده و همانند به تفنگ، در ۲ رنگ سفید و مشکی به بازار اراعه می‌بشود. ساخت این دستگاه، از اصول ارگونومیک پیروی کرده است. شما به‌راحتی می‌توانید این وسیله ۵۰۰ گرمی را با یک دست حمل کنید؛ بدون این که ماهیچه‌هایتان آزرده بشود.

دوستی در محیط کار؛ مزایا، صدمه‌ها + ۷ پیشنهاد برای مدیریت آن_آینده نوین
ادامه مطلب

بدنه این ماساژور از پلاستیک مقاوم و فشرده‌ای ساخته شده و شما خیال‌تان از بابت دوام آن در برابر ضربه و خط‌وخش راحت است. سر ماساژور بامیدی، طراحی گردی دارد. یقیناً ۴ سری با طراحی‌های Uشکل، استوانه‌ای، گرد و صاف هم به خریداران اراعه می‌بشود.

بازدید ابعاد ماساژور m1

مسئله مهمی که دررابطه‌با طراحی مینیمال این ماساژور شیائومی باید بدانید، مربوط به ابعاد آن است. این وسیله در اندازه‌های ۷.۵×۱۸.۶×۱۹.۵ (سانتی‌متر)، شکل‌وشمایلی جمع‌وجور دارد. این ویژگی، هم به‌دست‌گرفتن آن را آسان کرد و هم امکان حمل‌ونقل آسان آن را در مسافرت‌ها میسر ساخت.

ویژگی سری های گوناگون ماساژور m1 برای نقاط گوناگون بدن



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها