حذف اکانت‌های غیر فعال گوگل تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود

الگوریتم گوگل تحول می‌کند؛ مبارزه جدی و همه‌جانبه با مقالات سئومحور


گوگل در حال اعمال چند تحول تازه در سیستم رتبه‌بندی نتایج جست‌وجو است که به نمایش زیاد تر محتوای سودمند پشتیبانی می‌رسانند و برخی از نتایج مشکوک یا غیرمفید را حذف می‌کنند.

گوگل تصمیم دارد تا در مبارزه با برخی از ترفندهایی که مردم برای فریب‌دادن سیستم‌های رتبه‌بندی منفعت گیری می‌کنند، رتبه‌ی محتوایی را پایین ببرد که تنها برای خلاصه‌کردن محتوای دیگر وب وجود دارد. این نوع مقالات بعضی اوقات اوقات نتیجه‌ی تمرکز بیش‌از‌حد بر SEO می باشند و در زیاد تر اوقات با ابزارهای هوش مصنوعی مولد تشکیل شده‌اند.

گوگل همیشه در حال تشکیل تغییراتی در الگوریتم‌ سیستم رتبه‌بندی خود برای بهبود نتایج جست‌وجو است؛ اما زیاد تر اوقات از این تغییرات چیزی به کاربر اظهار نمی‌کند.

تنها دو نشانه‌ از اظهار تغییرات گوگل وجود دارد: ۱. تغییرات بزرگی که توانایی‌ی جست‌وجو را به‌طور معناداری تحول خواهند داد؛ ۲. مطلب آشکار گوگل است: «حرکت اسپم‌گونه و متقلبانه‌ی شما اکنون به‌آخر می‌رسد.»

شبکه اجتماعی ایکس تیک آبی رایگان به مردم می‌دهد؛ اما با یک شرط مهم_آینده نوین
ادامه مطلب

پاندو نایاک، معاون قسمت جست‌وجوی گوگل، سه مثال از آنچه اکنون حرکت اسپم محسوب خواهد شد و گوگل تصمیم دارد آن را افت دهد، نقل می‌کند. نخست محتوای پرتعداد است؛ وب‌سایت‌هایی که روزانه هزاران مقاله با کیفیت نامناسب یا ازطریق پیمان‌کاران کم‌درآمد یا هوش مصنوعی تشکیل می‌کنند، در گوگل با افت رتبه روبه رو خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط

دومین حرکت اسپم چیزی است که نایاک آن را سوء‌منفعت گیری از اعتبار وب‌سایت می‌نامد. این وقتی است که وب‌سایتی معتبر بخشی از وب‌سایت خود را به‌علت هرزنامه‌ها اجاره می‌دهد. سومین حرکت سوء‌منفعت گیری از دامنه‌ی منقضی شده است؛ یعنی وقتی‌که فردی دامنه‌ای رها‌شده، اما رده‌بالا می‌خرد و آن را با محتوای جعلی پر می‌کند.

گوگل برای حرکت سوم، ۶۰ روز به وب‌سایت‌ها مهلت می‌دهد تا پیش از تحول رتبه‌بندی، آن را حذف کنند؛ دو مثال ابتدایی، اما به‌شدت اجرایی خواهد شد. گوگل در ابعاد گسترده مشکل اسپم دارد و از آن مطلع است و در تلاش است که آن را از بین بردن کند.

آل سعود، اولین مسلمان در فضا_آینده نوین
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها