جایگاه دوربین سلفی آیپد پرو سرانجام تغییر می‌کند؟

جایگاه دوربین سلفی آیپد پرو سرانجام تحول می‌کند؟


خانواده‌ی تبلت اپل قرار است به‌زودی ارتقا اشکار کند و شایعه ها بسیاری درمورد‌ی نسل تازه آن‌ها وجود دارد. اپل به‌گمان زیاد از فناوری OLED در نمایشگر آیپد پرو منفعت گیری و تبلت آیپد ایر را با طراحی کاملاً تازه به بازار اراعه خواهد کرد.

Instant Digital، افشاگر معروف شبکه‌ی اجتماعی ویبو، اطلاعات جدیدی انتشار کرده است که مشخص می کند آیپد ایر و آیپد پروهای آینده دوربینی در قسمت کناری نمایشگر خواهند داشت.

در‌حال‌حاضر، دوربین جلو آیپد ایر و آیپد پرو در بالای نمایشگر قرار دارند. این جای‌گذاری دوربین میانه تماس‌های ویدئویی در حالت افقی، نمای خارج از مرکز را برای کاربران تشکیل می‌کند که نمود‌ی جالبی ندارد.

اپل با آیپد نسل دهم قدم‌هایی را برای از بین بردن این مشکل برداشت و از آن زمان تا بحال، اپل آیپد جدیدی اراعه نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت این بهبود را به مدل‌های بیشتری بیاورد.

نارسایی تخمدان؛ هرآنچه باید بدانید_آینده نوین
ادامه مطلب

کد آشکار‌شده در نسخه‌ی ۱۷٫۴ سیستم‌عامل iOS به تحول مکان دوربین در آیپد پرو اشاره می‌کند. افشاگر معروف با استناد به همین کد می‌گوید که هر دو مدل ۱۰٫۹ و ۱۲٫۹ اینچی آیپد ایر نیز از این جایگاه دوربین منفعت خواهند برد.

مقاله‌های مرتبط

اپل پنسل جاری به‌صورت مغناطیسی به کنار آیپد پرو و آیپد ایر برای شارژ متصل می‌بشود که به‌طور بالقوه با جایگاه تازه دوربین در تضاد است. شایعاتی مبنی‌بر اراعه‌ی اپل پنسل تازه درکنار آیپدهای به‌روز‌شده به‌گوش می‌رسند و احتمالا اپل در مدل تازه راهکاری اشکار کرده باشد.

انتظار می‌رود نسل تازه دو مدل از بهترین تبلت های بازار در ماه جاری میلادی معارفه شوند. اگر اطلاعات آشکار‌شده دقیق باشند، نشان‌دهنده‌ی تحول نسبتاً دیدنی در تبلت‌های اپل با تمرکز بر بهبود کارکرد می باشند. قیمت تبلت های تازه فعلاً اشکار نیست.

تنهابودن و حس تنهایی‌‌کردن دو مقوله زیاد متفاوت می باشند
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها