چیدمان عمودی دوربین؛ رندر جدید آیفون ۱۶ به شایعه عجیب دامن می‌زند

چیدمان عمودی دوربین؛ رندر تازه آیفون ۱۶ به شایعه شگفت دامن می‌زند


امکان پذیر مدل‌های غیر پرو گوشی‌ اپل در خانواده‌ی آیفون ۱۶ صفحه‌نمایش هم‌اندازه‌ی سری آیفون ۱۵ داشته باشند؛ اما احتمالا در حالت کلی تغییرات نسلی بیشتری نسبت‌ به مدل‌های پرو توانایی کنند.

برخی افشاگران می‌گویند طراحی کلی آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو همانند نسل قبل خواهد می بود؛ اما افشاگری با نام ماجین بو که سابقه‌ی چندان فوق الاده ندارد، روی عمودی‌ شدن چینش دوربین‌ها پافشاری کرده است.

ماجین بو تا بحال چندین بار به عمودی‌ شدن دوربین آیفون اشاره کرده و تازه ترین رندری که به اشتراک گذاشته است، مشخص می کند آیفون ۱۶ از نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ی طراحی آیفون ۱۰ منفعت گیری می‌کند.

تحول چیدمان دوربین به آیفون ۱۶ امکان خواهد داد ویدیو سه‌بعدی برای ویژن پرو ضبط کند؛ قابلیتی که اکنون به آیفون ۱۵ پرو محدود شده است.

مشکل آزاردهنده‌ مک‌های اپل با آپدیت macOS 14.4.1 رفع شد_آینده نوین
ادامه مطلب

یک تحول مهم دیگر که رندر ماجین بو به آن دامن می‌زند، اضافه‌شدن دکمه‌ی اکشن به آیفون ۱۶ (و به گمان زیادً آیفون ۱۶ پلاس) است.

در سمت دیگر، زیر دکمه‌ی پاور، دکمه‌ی تازه کپچر دیده می‌بشود. انتظار می‌رود این دکمه‌ی حساس به سختی، عکاسی را تسهیل کند. دکمه‌ی مورد او گفت و گو علاوه بر عکس‌برداری و فیلم‌برداری، امکان انجام کارهایی همانند تنظیم فوکوس و بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی را فراهم خواهد کرد.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها