تغییر بزرگ ساعت‌های سامسونگ؛ گلکسی واچ مربعی می‌شود

تحول بزرگ ساعت‌های سامسونگ؛ گلکسی واچ مربعی می‌بشود


با وجود این که اکثر ساعت‌های هوشمند اندرویدی دارای نمایشگر دایره‌ای می باشند، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که سامسونگ تصمیم دارد گلکسی واچ نسل بعدی را مربعی بسازد.

ساعت هوشمند سامسونگ زمان‌ها است که فرم دایره‌ای دارد. ساعت‌های Galaxy Gear و Gear Live سامسونگ نمایشگر مربعی داشتند، اما از Gear S2 به سپس، سامسونگ علاقه‌ی خود به طراحی‌ دایره‌ای را به وضوح نشان داد.

اکنون حرف های می‌بشود که سامسونگ می‌خواهد به نمایشگر مربعی بازگردد. یقیناً این تصمیم تا این مدت قطعی نشده و تا نهایی شدن آن زمان ملزوم است. احتمالا این اتفاق با رونمایی از سری گلکسی واچ ۷ رخ دهد، اما شایعاتی که تا بحال در رابطه این ساعت‌ها نقل‌ شده‌اند هیچ اشاره‌ای به این چنین تحول بزرگی نداشته‌اند.

علت سامسونگ برای انتقال به طراحی مربعی نامشخص است. سیستم‌عامل Wear OS به لحاظ فنی می‌تواند نمایشگر مربعی را حمایتکند، اما زیاد تر اپ‌ها و حتی پوسته‌ی One UI سامسونگ برای مطرح‌های دایره‌ای بهینه‌ شده‌اند.

همه چیز درمورد شکایت تاریخی دولت آمریکا علیه اپل_آینده نوین
ادامه مطلب

می‌توان گمان زد که سامسونگ امید دارد در طراحی ظاهری ساعت‌های خود، با اپل واچ رقابت کند که همیشه صفحه‌نمایش‌ مربعی داشته است، اما اگر این اتفاق به‌وقوع بپیوندد، قطعاً تحول بزرگی خواهد می بود.

انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۷ در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ و تقریباً همزمان با گوشی‌‌های تاشدنی سامسونگ داخل بازار بشود. گلکسی واچ ۷ از تراشه‌ی سه نانومتری اختصاصی سامسونگ موسوم‌ به اگزینوس W940 منفعت گیری خواهد کرد. تا این مدت اشکار نیست که قیمت ساعت هوشمند مذکور چه مقدار خواهد می بود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها