شایعه بحث‌برانگیز: نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ ۶ بزرگ‌تر می‌شود

شایعه او گفت و گو‌برانگیز: نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ ۶ بزرگ‌تر می‌بشود


درحالی‌که زمان بسیاری تا رونمایی از گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ باقی نمانده است، شایعه‌های مربوط‌به این دو گوشی از گوشه و کنار شنیده می‌بشود.

مطابق اطلاعات آشکار‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، صفحه‌نمایش خارجی گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ ۶ بزرگ‌تر از گلکسی زد فلیپ ۵ خواهد می بود. بر پایه این شایعه، اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ ۶ از ۳٫۴ اینچ به ۳٫۹ اینچ افزایش خواهد یافت.

باور این چنین چیزی مقداری سخت به‌نظر می‌رسد، چون رندر‌های انتشار شده از تازه ترین گوشی تاشدنی سامسونگ از ۳٫۴ اینچی بودن صفحه‌نمایش خارجی آن خبر خواهند داد. از طرفی، اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ ۵ نسبت‌به گلکسی زد فلیپ ۴ افزایش یافته می بود و دور از انتظار است که سامسونگ برای دومین سال متوالی دست‌به تحول اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی بزند.

چطور خودمان را معارفه کنیم که در یاد بمانیم؛ ۱۴ پیشنهاد خلاقانه
ادامه مطلب

در ادامه‌ حرف های شده است که گلکسی زد فلیپ ۶ به دو دوربین ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی تجهیزخواهد می بود و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس آرمور ماموریت‌ی محافظت از صفحه‌نمایش آن را به‌مسئولیت خواهد داشت، اما منفعت گیری از گوریلا گلس آرمور دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.

مقاله‌های مرتبط

از ویژگی‌های محتمل گلکسی زد فلیپ ۶ می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، لولای بهبود‌یافته، طراحی داخلی بهتر و حمایتنرم‌افزاری هفت ساله اشاره کرد.

قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ تا این مدت اشکار نشده است، اما بدون شک این دستگاه در بین بهترین گوشی های تاشو بازار قرار خواهد گرفت.





منبع

آخرین مطالب
تخته‌گاز تا آینده؛ این ماشین سوپر اسپرت هیچ زمان از حرکت نمی‌ایستد
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها