۱۷ سال درخشش؛ اپل بار دیگر «تحسین‌شده‌ترین شرکت دنیا» شد

ادامه درگیری اپل و اپیک گیمز؛ خالق فورتنایت باردیگر پرونده حقوقی ثبت کرد


اپل حساب گسترش‌دهنده‌ی اپیک گیمز را در اتحادیه‌ی اروپا برگردانده است؛ اما این شرکت بازی‌سازی تا این مدت از تغییرات اعمال‌شده‌ی اپل در سیستم پرداخت اپلیکیشن‌ها و شروط تعیین‌شده برای ورود مجدد به اپ استور ناخشنود است.

دی‌ماه امسال اپل تغییراتی در اپ استور آمریکا تشکیل کرد تا به گسترش‌دهندگان امکان دهد که به راه حلهای پرداخت جانشین خارج از اپ استور لینک کنند.

پیش‌از‌این، دیوان عالی آمریکا خواست اپل برای تجدیدنظر در شکایت اپیک گیمز را رد کرده می بود. بر پایه نتیجه‌ی آن پرونده، اپل ناچار شد از ممانعت گسترش‌دهندگان از لینک‌دادن به سیستم‌های پرداخت خارج از اپ استور خودداری کند.

خالق گوشی آیفون هنوزهم کمیسیونی برای خریدهای انجام‌شده ازطریق پلتفرم‌های پرداخت جانشین دریافت خواهد کرد. این کمیسیون برای گسترش‌دهندگانی که جزو کسب‌وکارهای کوچک اپ استور می باشند، ۱۲ درصد و برای اپلیکیشن‌های دیگر ۲۷ درصد تعیین شده است.

راهنمای خرید لپ تاپ‌ مناسب برای ادیت (پاییز ۱۴۰۲)
ادامه مطلب

به‌گزارش بلومبرگ، اپیک گیمز در دادگاه فدرال روز چهارشنبه فرمود که اپل دستورهای دادگاه را به‌درستی در تغییرات تازه خود اعمال نکرده است. اپیک از یکی از قاضیان فدرال خواست که اپل را به مراعات‌نکردن صحیح دستور دادگاه برای باز‌کردن گزینه‌های پرداخت خارجی در اپ استور محکوم کند.

بعد از این که اپل تغییراتی را در ژانویه (دی و بهمن) در اپ استور خبرداد، تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، برنامه‌های اپل را ضد‌رقابتی خوانده می بود.



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها