ایلان ماسک پس از مصاحبه پرتنش با مجری معروف، برنامه او را لغو کرد!

ایلان ماسک بعد از مصاحبه پرتنش با مجری معروف، برنامه او را لغو کرد!


ایلان ماسک برنامه‌ی اختصاصی‌ی دان لمن را لغو کرده است. این برنامه قرار می بود به‌صورت انحصاری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس پخش بشود. علت لغو برنامه مصاحبه‌ی تازه ماسک و لمن بوده و انگارً مدیرعامل تسلا از سوال‌های نقل‌شده در آن خوشش نیامده است.

دان لمن، مجری اسبق سی‌ان‌ان، با انتشار کردن پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس می‌گوید که تنها چند ساعت بعد از مصاحبه‌ای پرتنش بین او و رهبر ایکس‌کورپ، ایلان ماسک تصمیم گرفته است تا برنامه‌‌ی لمن را به‌طور کامل لغو کند.

لمن نگفته است که در میانه مصاحبه چه اتفاقاتی رقم خورد؛ با‌این‌حال، اظهار کرده که ایلان ماسک از دست او عصبانی است. این مجری و روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی که سابقه‌ی دریافت جایزه‌ی امی را در کارنامه دارد، می‌گوید:

در جریان سخن بگویید‌هایمان، برخی از سوال‌ها را عمدا تکرار کردم که گرچه بعضی اوقات‌ اوقات تنش‌زا می بود، فکر کردم که خوب است مردم مکالمات ما را ببینند و بشنوند و از آنچه می‌گوییم، درس بگیرند.

دان لمن، مجری اسبق سی‌ان‌ان

دان لمن در‌ادامه‌ی سخنانش افزود: «هیچ محدودیتی برای این مصاحبه که ایلان ماسک با اختیار خودش با آن موافقت کرد، وجود نداشت. سوال‌های من محترمانه بودند و دامنه‌ی گسترده‌ای داشتند و همه‌چیز را پوشش دادند؛ از اسپیس‌ایکس تا انتخابات ریاست‌جمهوری.»

ایلان ماسک با انتشار کردن پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس می‌گوید که علت لغوشدن برنامه، شباهت بیش‌از‌حد آن به سی‌ان‌ان بوده است. ماسک جزئیاتی درمورد‌ی سوال‌های نقل‌شده در مصاحبه اراعه نکرد.

برنامه‌ی اختصاصی‌ی دان لمن که The Don Lemon Show نام دارد، قرار می بود هفته‌ای ۳ بار به‌صورت انحصاری در پلتفرم ایکس پخش بشود و روی موضوعات مختلفی همانند سیاست، فرهنگ، ورزش و سرگرمی دست بگذارد.

شبکه‌ی اجتماعی ایکس از زمان فروش به ایلان ماسک با افت درآمد روبه رو شده است و اکنون ارتباطات گرمی با شرکت‌های تبلیغاتی ندارد. ایکس برای افزایش درآمد و کاربر، سراغ امضای قرارداد انحصاری با برخی از مجری‌های مشهور رفته است و دان لمن یکی از آن‌ها می بود. ایکس زمان امضای قرارداد با دان لمن او گفت که می‌خواهد به پلتفرمی برای آزادی گفتن تبدیل بشود.

مقاله‌های مرتبط

حساب کاربری X Business نیز لغوشدن برنامه‌ی دان لمن را قبول کرده است. در بیانیه‌ی ایکس می‌خوانیم: «همانند هر سازمان فرد دیگر، حق تصمیم‌گیری درمورد‌ی شراکت‌های تجاری‌ را برای خودمان نگه داری می‌کنیم.» در‌ادامه‌ی بیانیه آمده است که دان لمن درصورت تمایل می‌تواند قسمت‌هایی از برنامه‌ی The Don Lemon Show را در ایکس انتشار کند.

سال قبل، لمن به‌علت سخنان جنجالی درمورد‌ی نیکی هیلی، نامزد اسبق ریاست‌جمهوری آمریکا، از شبکه‌ی سی‌ان‌ان اخراج شد. او می‌گوید که تصمیم دارد مصاحبه‌اش با ایلان ماسک را پخش کند؛ اما این مصاحبه قرار نیست به‌صورت انحصاری در پلتفرم ایکس در‌دسترس قرار بگیرد.

به‌حرف های‌ی لمن، مصاحبه با ماسک در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در یوتیوب و ایکس و پلتفرم‌های پادکست انتشار می‌بشود.



منبع

حافظه عضله چیست؛ نقش آن در تناسب اندام و زندگی روزمره
ادامه مطلب
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها