اسکرین‌شات اپلیکیشن پایش خواب هواوی واچ GT4

بازدید هواوی واچ GT4؛ پیوند جذابیت با کارایی


من برای تست دقت سنسورها، واچ GT4 را با گلکسی واچ ۶ قیاس کردم و در رابطه ضربان قلب و SpO2 به نتایج یکسانی رسیدم؛ اما در تست استرس، اسمارت‌واچ هواوی از حالت نرمال خبر می‌داد، درحالی‌که گلکسی واچ ۶ به من می‌او گفت سطح استرسم بالا است. من تست استرس را با گلکسی فیت ۳ نیز انجام دادم و با نتیجه‌ی استرس بالا مواجه شدم که با ضربان قلب بالا در وضعیتاستراحت جور درمی‌آمد. یا تست استرس واچ GT4 دقیق نیست یا معیارش برای تعین سطح استرس از ساعت‌های سامسونگ متفاوت است.

تست‌ها

هواوی واچ GT4

گلکسی واچ ۶ سامسونگ

ضربان قلب

۹۴ تپش‌دردقیقه

۹۳ تپش‌دردقیقه

سطح اکسیژن خون (SpO2)

۹۹ درصد

۹۹ درصد

تست استرس

متوسط

بالا

گوگل ۲ میلیارد دلار در شرکت رقیب OpenAI سرمایه‌گذاری می‌کند
ادامه مطلب

داده‌های جدول توسط زومیت اندازه‌گیری شده‌اند.

متاسفانه برای تست استرس واچ GT4، گزینه‌ای روی خود ساعت برای اغاز تست وجود ندارد؛ یا سنجش سطح استرس را باید در حالت پایش مداوم و خودکار قرار دهید یا از اپلیکیشن منفعت گیری کنید.

قابلیت پایش خواب هواوی واچ GT4 نسبتا دقیق و پرجزییات است و مرحله های گوناگون خواب ازجمله خواب سبک، عمیق و REM و این چنین کیفیت تنفس و تعداد دفعات بیدار شدن را ثبت می‌کند. هواوی این چنین بر پایه کیفیت خواب، امتیازی را از صد در نظر می‌گیرد تا احتمالا از این طریق عادت خواب کاربر را بهبود بخشد؛ یقیناً در تست اول، واچ GT4 به‌اندازه‌ی یک‌ساعت سریعتر زمان به‌خواب‌رفتنم را ثبت کرده می بود، اما در رابطه زمان بیداری صددرصد دقیق می بود.

اسکرین‌شات اپلیکیشن پایش خواب هواوی واچ GT4

کیفیت تنفس زمان خواب از آن‌دسته معیارهایی است که در اسمارت‌واچ‌های قبلی ندیده بودم؛ یقیناً اگر بتوانید محدودیت‌های منطقه‌ای را دور بزنید، به قابلیتی به‌نام Sleep Breathing Awareness دسترسی خواهید داشت که تنفس نامنظم زمان خواب و علائم آپنه خواب را تشخیص می‌دهد.

قانون‌گذار ایالات متحده: خودروهای چینی «تهدید وجودی» برای صنعت ماشین آمریکا هستند_آینده نوین
ادامه مطلب

قابلیت Sleep Breathing Awareness علائم آپنه خواب را تشخیص می‌دهد

هواوی واچ GT4 برای فعالیت‌های ورزشی بیشتر از ۱۰۰ ورک‌اوت را حمایتمی‌کند که از بین آن‌ها شش فعالیت از جمله پیاده‌روی و دویدن از تشخیص‌خودکار حمایتمی‌کنند که ملزوم است از قسمت تنظیمات ساعت فعال بشود. واچ GT4 در شمارش تعداد قدم زیاد دقیق عمل می‌کند و حتی فرق بین قدم واقعی و وقتی‌که فقط دست‌ها را به‌عقب و جلو تکان می‌دهیم، تشخیص می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های خوب واچ GT4 حمایتاز GPS داخلی است که یقیناً در نسل قبل هم وجود داشت، اما هواوی می‌گوید مقدار دقتش بیشتر از ۳۰ درصد بهبود اشکار کرده و از الگوریتمی منفعت می‌برد که با هر بار منفعت گیری، دقیق‌تر هم می‌بشود. به‌لطف GPS داخلی می‌توانید بدون همراه‌داشتن گوشی، به پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری بروید تا مسیر پیموده‌شده در نقشه‌ی ساعت ثبت بشود؛ یقیناً خبری از گوگل‌مپس نیست و باید به نقشه‌ی خود هواوی موسوم‌به Petal Maps بسنده کنید که کار را راه‌ می‌اندازد. علاوه‌براین، امکان آپلود‌ مسیر از طریق اپلیکیشن وجود دارد.

مایکروسافت: ایکس باکس بعدی «بزرگ‌ترین جهش فنی» را توانایی می‌کند
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها