جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی، WATCH GT 4 با طراحی مدرن و عملکرد قدرتمند، برای خرید در دسترس است

تازه ترین ساعت هوشمند هوآوی، WATCH GT 4 با طراحی مدرن و کارکرد قوی، برای خرید در دسترس است


همه اطلاعات مربوط به شاخصه‌های سلامتی و فعالیت‌های ورزشی، مقدار کالری سوزانده شده، پایش خواب و …. از طریق اپلیکیشن HUAWEI Health در دسترس است. تنها کافیست ساعت هوشمند خود را با این اپلیکیشن Pair کنید.

باتری بادوام و کارکرد قوی

عمر باتری بالا، مدام ویژگی جدایی‌ناپذیر و قابل دقت ساعت‌های هوشمند هوآوی بوده و هست. ساعت هوشمند GT 4 هوآوی در ورای طراحی مدرن، قابلیت‌های عملکردی قدرتمندی را در خود جای داده است که توانایی کاربری روان و سریعی را ضمانت می‌کند. نسخه ۴۶ میلی‌متری ساعت هوشمند GT 4 در منفعت گیری عادی تا ۱۴ روز و نسخه ۴۱ میلی‌متری در منفعت گیری عادی تا ۷ روز شارژ دهی دارند. ساعت از شارژ سریع و هم‌این چنین قابلیت شارژ بی‌سیم و معکوس نیز حمایتمی‌کند.

عمر باتری بالا و شارژدهی طویل زمان ساعت‌های هوشمند هوآوی، به راحتی حس منفعت گیری از ساعت‌های کلاسیک را برای کاربر تداعی می‌کند چراکه ملزوم نیست به طور مداوم و در مختصر زمان، آن را شارژ کنید.

همین حالا والپیپرهای گلکسی زد فلیپ 6 و فولد 6 را دانلود کنید_آینده نوین
ادامه مطلب

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4، از قابلیت مکالمه بلوتوثی و پاسخگویی سریع به مطلب‌ها و نوتیفیکیشن‌ها نیز حمایتمی‌کند. به علاوه با منفعت گیری از حافظه داخلی دستگاه، می‌توانید فایل‌های موسیقی، مخاطبان و اطلاعات مرتبط را نیز روی دستگاه ذخیره کنید.

اگر به دنیال خرید یک ساعت هوشمند با طراحی مدرن، کارکرد قوی و ویژگی‌های متنوع و کاربردی هستید و عمر باتری بالا نیز برای شما در برتری است، ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4 هم‌اکنون در دیجی‌کالا برای خواست در دسترس قرار دارد.

مسئله شوق انگیز دیگر این است که این ساعت با دیگر دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار بوده و می‌توانید به راحتی ساعت هوشمند را با گوشی خود Pair کنید.

برای خبر زیاد تر از مشخصات این محصول و دیگر محصولات هوآوی می‌توانید به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنید.

تخته‌گاز تا آینده؛ این ماشین سوپر اسپرت هیچ زمان از حرکت نمی‌ایستد
ادامه مطلب



منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها