لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود


لینکدین، شبکه‌ی اجتماعی تحت‌مالکیت مایکروسافت، از ابتدا به‌گفتن پلتفرمی برای اهداف اجتماعی و شغلی و کسب دانش و استخدام افراد حرفه‌ای مشهور شد. هم‌اکنون، این پلتفرم بیشتر از ۹۰۰ میلیون نفر کاربر دارد.

لینکدین تصمیم دارد برای افزایش زمان منفعت گیری‌ی کاربران، بازی‌ها را به پلتفرم خود راه دهد. بازی‌های ساده‌ای همانند Wordle توانستند میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کنند. لینکدین نیز تصمیم دارد بازی‌های شبیه با وُردل و باز‌ی‌های پازلی را به پلتفرم خود اضافه کند.

نیما اوجی، محقق حوزه‌ی اپلیکیشن،‌ با انتشار کردن پستی در ایکس خبر داد که لینکدین در حال آزمایش ایده‌هایی همانند سازمان‌دهی امتیازهای بازیکنان بر پایه حوزه‌ی شغلی‌شان و رتبه‌بندی شرکت‌ها بر پایه امتیازهایی است که کارکنانشان کسب می‌کنند.

یکی از سخن‌گویان لینکدین فعالیت روی بازی‌های درون‌برنامه‌ای را قبول کرد؛ اما او گفت که تاریخ دقیق راه‌اندازی این بازی‌ها تا این مدت اشکار نیست. او افزود که مقصد از افزودن بازی‌های پازلی در لینکدین، تشکیل روابط عمیق‌تر و زمان او گفت‌وگوی زیاد تر و افزودن سرگرمی به این پلتفرم است.

گرمای آیفون ۱۵ پرو مکس کابل شارژ را ذوب کرد
ادامه مطلب

مایکروسافت، شرکت مادر لینکدین، با تشکیل کنسول ایکس باکس و تصاحب شرکت اکتیویژن بلیزارد و شرکت زنیمکس، اکنون غول عرصه‌ی بازی به‌حساب می‌آید. مایکروسافت توانست به‌پشتیبانی شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بازی و فروش کنسول ایکس باکس در سه‌ماهه‌ی قبل نزدیک به ۷٫۱ میلیارد دلار درآمد کسب کند. تا این مدت نقش مایکروسافت در تصمیم لینکدین مبنی‌بر افزودن بازی به این پلتفرم قبول نشده است.

بازی‌ها همیشه در بین برنامه‌های پرطرفدار برای تلفنها و کامپیوتر شخصی جای داشته‌اند و از بین آن‌ها نیز بازی‌های پازلی یکی از دسته‌بندی‌ها محبوب‌ در بین کاربران می باشند.

پلتفرم‌های گوناگون از مدتی پیش برای افزایش کاربران خود از بازی منفعت گیری کرده‌اند. نیویورک تایمز یکی از پلتفرم‌هایی است که توانست با افزودن بازی وُردل کاربران قدیمی را در‌کنار خود نگه‌ دارد و کاربران جدیدی را به خود جذب کند.

قانون مادربزرگ‌ها برای شست‌وشوی بدن کاملاً صحیح است
ادامه مطلب

فیسبوک، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان، از اپلیکیشن جدا گانه بازی خود منفعت‌های بسیاری برد؛ اما در سال ۲۰۲۲ با‌دقت‌‌به افت کاربرانش، ناچار به شد این اپلیکیشن را تعطیل‌ کند. امروزه، فیسبوک دقت خود را بر فروش هدست حقیقت مجازی متا کوئست متمرکز کرده است.

لینکدین برای افزایش کاربران و بهبود نحوه‌ی منفعت گیری از پلتفرم خود، قابلیت‌های جدیدی همانند آموزش آنلاین و گسترش‌ی حرفه‌ای و تشکیل ابزارهای ویدئویی زیاد تر را رأس کار خود قرار داده است.





منبع

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها